رتبه دوم کنکور انسانی گفت: تداوم در تلاش وامیدواری،رمز موفقیت در کنکور سراسری است.

طنین زاهدی‌کیا  در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان ، در مورد دستیابی خود به رتبه 2 کنکور انسانی ابراز خوشحالی کرد و گفت:از اینکه نتیجه تلاش‌ها وزحمات خود را گرفتم، احساس رضایتمندی می‌کنم.

وی با اشاره به میزان مطالعه خود برای کنکور،بیان کرد:ساعات مطالعه به صورت تدریجی افزایش یافت و در روزهای نزدیک کنکور به 10 ساعت و نیم رساندم.

نفر رتبه دوم کنکور انسانی با اشاره به شرکت نکردن در کلاس‌های آموزشگاه‌های خصوصی عنوان کرد:با برنامه‌ریزی‌های هفته‌ای و شرکت در کلاس‌های فوق برنامه‌ی مدرسه به طور منظم توانستم به این موفقیت برسم.

وی در مورد شروع زمان درس خواندن برای کنکور گفت:از ابتدا به صورت جدی و در تمام پایه‌های تحصیلی درس می خواندم ولی به طور خاص برای کنکور از سال سوم و سال پیش‌دانشگاهی برای آن برنامه‌ریزی کردم.

زاهدی‌کیا با اشاره به ترک نکردن تفریحات در سال کنکورعنوان کرد:برای از بین بردن خستگی و کسالت ناشی از مطالعه،زمانی در هفته به تفریخات اختصاص می‌دادم که تا ماه آخر منتهی به کنکور به آن می‌پرداختم.

با اشاره به ادامه تحصیل در رشته‌  حقوق اظهار کرد:از ابتدا با هدف تحصیل در رشته‌  حقوق،شاخه‌  انسانی را انتخاب کردم.

نفر برتر بزرگترین ماراتن کشور برای دانش‌آموزان کنکور سراسری توصیه‌ای داشت و گفت:تداوم در تلاش ودوری از ناامیدی راه رسیدن به نتایج مطلوب و موفقیت در کنکور است.

زاهدی با اشاره به تاثیر بسزای خانواده‌ها در کاهش اضطراب  دانش‌آموزان بیان کرد:خانواده‌ی من در ایجاد انگیزه و آرامش نقش مهمی داشتند و تلاش وآرامش من در خانواده اولویت داشت.

انتهای پیام / س

برترین های کنکور در اصفهان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار