کسب مدرک مربیگری بین‌المللی والیبال توسط ورزشکار مهابادی

رییس اداره ورزش و جوانان مهاباد گفت: آکو کریمی به عنوان جوان ترین مربی ایرانی موفق به کسب مدرک مربیگری سطح 2 بین المللی والیبال شد.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد،قرنی مصطفی پور رییس اداره ورزش و جوانان مهاباد گفت: این دوره به مدت پنج روز در شهر بوداپست کشور مجارستان و زیر نظر ' نجات سانچاک'، مربی و مدرس فدراسیون جهانی والیبال از کشور ترکیه برگزار شد.

این مربی و لژیونر والیبال ایران نیز به گفت: در این دوره مربیگری آخرین و جدیدترین مهارت ها شامل رفتاری و مدیریتی مربیان، تئوری برنامه‌ ریزی تمرین ها، بدنسازی والیبال و آشنایی با تمرین های قدرتی و پلایومتریک ارایه شد.

کریمی یادآور شد: در این دوره 32 نفر از مربیان والیبال از سراسر جهان از جمله کشورهای آلمان، صربستان، مجارستان، اسلواکی، آفریقای جنوبی، آمریکا و ایرلند حضور داشتند.

وی با اشاره به شرایط حضور در کلاس مربیگری سطح 2 بین المللی والیبال، گفت: داشتن کارت مربیگری بین المللی سطح یک که حداقل 2 سال از تاریخ اخذ آن گذشته باشد، حداقل 2 سال فعالیت در رده های ملی یا باشگاهی، قبولی در course online FIVB و تسلط به زبان انگلیسی از جمله مدارک و شرایط لازم برای شرکت در این دوره است.

آکو کریمی متولد 1370 و بازیکن تیم والیبال 'لوبلیانا' اسلوونی است.

انتهای پیام/ع

کسب مدرک مربیگری بین المللی سطح 2 توسط آکو کریمی 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.