نماینده مردم اسفراین گفت: متأسفانه ما انبوهی از وظایف را بر دوش وزارتخانه کار، رفاه و تأمین اجتماعی گذاشته‌ایم و با این شرایط بسیاری از مشکلات این بخش پابرجا می‌ماند.

انبوهی از وظایف بر دوش وزارتخانه کار انباشته شده/ حل مسائل بیمه‌ای در گرو تفکیک این وزارتخانه استبه گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ هادی قوامی نماینده مردم اسفراین در جلسه علنی امروز (سه‌شنبه 9 مرداد) در موافقت با دوفوریت لایحه تشکیل وزارتخانه‌های  "رفاه تأمین اجتماعی" و "کار و تعاون" اظهار کرد: مهمترین اصل تقسیم کار است، چراکه منجر به تخصصی شدن امور و افزایش تولید و خدمت شایسته می‌شود و در نهایت هم رضایت عمومی و افزایش رفاه مردم را به دنبال دارد.

وی ادامه داد: ما در مسائل بیمه‌ای بحران‌های زیادی داریم که به مشکلات صندوق‌های تأمین اجتماعی باز می‌گردد و اگر تقسیم کار در این وزارتخانه صورت گیرد، بسیاری از مشکلات بخش سلامت و مسائل بیمه‌ای مردم حل و فصل می‌شود.

نماینده مردم اسفراین تأکید کرد: وزارتخانه کار، رفاه و تأمین اجتماعی به علت عدم توجه به تقسیم کار دچار مشکلات عدیده‌ای شده است و باید این تفکیک صورت گیرد.

قوامی خاطرنشان کرد: از آنجایی که ما انبوهی از وظایف را بر یک ستون فقرات پیر گذاشته‌ایم، بسیاری از مشکلات در این بخش به وجود آمده است و حل مشکل اشتغال و بیکاری جوانان هم در گرو تفکیک این وزارتخانه است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار