رییس بیمارستان محمد کرمانشاهی گفت:هزار تا 1200نفر در روز به کلینیک بیمارستان در نوبت عصر مراجعه می کنند.

ویسی رییس  بیمارستان محمد کرمانشاهی در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،  گفت: بار مراجعین ما بیش از 50 درصد بار بیمه های روستایی است.
 
 وی ادامه داد: در طرح تحول سلامت حدود 40 میلیون نفر بیمه  شدند اما 11میلیون نفر بیمه واقعی نداشتند و این باعث شد که بار اضافی بر قسمت بهداشت و درمان کشور وارد شود و ارائه خدمات با مشکلاتی رو به رو شود.
 
 ویسی افزود: بیمارستان بخش سرپایی در دو نوبت صبح و عصر خدمات ارایه می دهند و در هر نوبت صبح دو متخصص اطفال و یک فوق تخصص  بیماران را ویزیت می کنند.

وی با بیان اینکه بعضی از پزشک ها به پردیس منتقل می شوند گفت: دو نفر از فوق تخصص ها که پر مراجعه بودند به خاطر فضای محدودی که وجود دارد دانشگاه تصمیم گرفت به پردیس انتقال دهد.
 
 ویسی  با اشاره به اینکه برای کودکان  وسایل بازی در کنار درمان  نیاز است گفت: اتاق بازی زیبایی برای کودکان مبتلا به سرطان  در نظر گرفته شده است و در محوطه بیمارستان یک وسایل حداقلی برای بازی کودکان داریم و در بازدید شورای شهر و شهرداری از بیمارستان قرار است لوازم بازی بیشتری اختصاص یابد.
 
 وی گفت: در کودکان سرطانی بسیاری از همکاران فرهنگی خیر بدون هیچ چشم داشت و بدون دریافت وجه کودکانی  که دانش اموز هستند برای ان ها کلاس درس می گذارند.
 
ویسی از  افتتاح همراه سرا در  بیمارستان خبر داد و گفت: به همت خیرین دوسال  است که کلنگ همراه سرا زده شود و در داخل بیمارستان در دوطبقه با پیشرفت حدود 80 درصدی دارد و در ماه های اینده به بهره برداری  می رسد.
 
 وی گفت: بیمارستان نیز  در روزهای زلزله مثل بقیه مراکز درمانی درگیر زلزله و عواقبش است و کودکان اولین کسانی بودند که در زلزله مورد توجه قرار گرفتند.

ویسی ادامه داد:  کودکان دچار بیماری هایی که حاصل از استرس و نگرانی خانواده ها بود مراجعه می کردند و در هفته دوم بعد از زلزله بار مراجعه بیش از 30 درصد افزایش پیدا کردو تا بهمن ماه بحران زلزله داشتیم .

وی گفت: اکنون نیز به خاطر فصل گرما عفونت های ویروسی  مراجعه بیشتر شده است و در عمده موارد خدمت هایی که ارایه دادیم به زلزله زدگان خدمات رایگان بودند.

 

انتهای  پیام/ز


 افتتاح همراه سرا در  بیمارستان محمد کرمانشاهی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.