مأموران پلیس امنیت عمومی استان اصفهان در یک عملیات ضربتی 13 شرور قانون شكن كه اقدامات شرارت آميز آنها ،باعث سلب آسايش شهروندان شده بود، را دستگیر کردند.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، سرپرست پليس امنيت عمومي فرماندهی انتظامی استان اصفهان با اعلام اين مطلب اظهار داشت: مأموران این پلیس در راستاي برخورد با هنجارشکنان و برهم زنندگان امنيت و نظم عمومی در پی کسب خبری مبنی بر اقدامات شرارت آمیز یکی از اراذل اوباش که داراي سوابق متعدد کيفري بود ، موضوع دستگیری وی را در دستور کار خود قرار دادند.

سرهنگ "محمد حسن اسماعيلي" افزود: مأموران پس از انجام تحقيقات علمی و تخصصی سرانجام مخفيگاه متهم را شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی در یک عملیات ضربتی وی را به همراه 12 نفر از افراد شرور دیگر دستگیر کردند.

این مقام انتظامی بیان داشت: در این عملیات یک قبضه کلت کمری به همراه تعدادی تیر جنگی و چندین قبضه سلاح سرد و چاقوهای نامتعارف کشف شد.

سرهنگ اسماعیلی با بیان اینکه افراد شرور به همراه سلاح های کشف شده از آن ها جهت اقدامات قانونی به مراجع قضائی تحویل شدند گفت: پليس با تمام توان در راستاي تامين نظم، امنيت و آرامش شهروندان تلاش كرده و به هيچ فردي اجازه نخواهد داد با اقدامات غير قانوني و خلاف خود، موجبات برهم زدن نظم عمومي و آسايش مردم را فراهم كند.

 

انتهای پیام/م

برچسب ها: نیروی انتظامی ، سرقت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۲۵ ۱۰ مرداد ۱۳۹۷
چرا این اراذل را اعدام نمیکنند
آخرین اخبار