رئیس شورای شهر خوی گفت:همایش شمس تبریزی وجشنواره آفتابگردان در سالجاری ،در شهرستان خوی برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه؛ رئیس شورای شهر خوی  در نشست خبری با خبرنگاران گفت: همایش شمس تبریزی و جشنواره آفتابگردان در شهریور ماه سال جاری در شهرستان خوی با حضور مهمانان خارجی و داخلی و مردم این شهر برگزار می شود.

غلامعلی شریف اظهارداشت: حضور حداکثری مردم در این جشنواره باعث هر چه بهتر برگزار شدن آن و شناساندن تخمه آفتابگردان  شهرستان خوی برای گردشگران داخلی و خارجی می باشد.

وی در بخشی از سخنان خود به بودجه سال ۹۷ شهرداری خوی اشاره کرد و گفت: ۸۵ میلیارد تومان بودجه  سال ۹۷ شهرداری ،به تصویب شورای شهر رسیده که از این مقدار ۴۰ میلیاردتومان برای هزینه های جاری و۴۵میلیارد تومان برای هزینه های عمرانی در نظر گرفته شده است.

شریف با بیان اینکه شهرداری در ۴ماهه نخست سالجاری حدود ۱۳میلیارد تومان درآمد داشته گفت: از این مقدار ۱۰میلیارد تومان برای هزینه های جاری و ۲ میلیارد تومان برای هزینه های عمرانی ، هزینه شده است.

وی درادامه به عملیاتی شدن مهمترین پروژه های عمرانی شهرداری اشاره کرد و افزود: پل غیر هم سطح آیت الله خویی(ره) با اعتبار بالغ بر ۲۰ میلیارد تومان  تاپایان سالجاری به بهره برداری خواهدرسید و همچنین پروژه باغ دلگشا با پیشرفت ۱۰ درصد فیزیکی و المان و محوطه سازی تپه شهدا با پیشرفت فیزیکی ۷۰ درصد  در حال احداث می باشند.

انتهای پیام/ح

برگزاری همایش شمس تبریزی در خوی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.