وزیر بهداشت گفت: ساخت بیمارستان جدید در مناطق زلزله‌زده تا دو هفته آینده آغاز می شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان؛ سید حسن قاضی‌زاده هاشمی عصر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به اهمیت و جایگاه مؤسسات خیریه در مباحث پزشکی اظهار کرد: مشارکت خیرین در این حوزه در کشور مطلوب است.

وی با اشاره به مشارکت مؤسسات مالی بخش خصوصی برای ساخت بیمارستان‌های جدید در کشور افزود: در این زمینه تفاهم‌نامه‌هایی با مؤسسات مالی بخش خصوصی منعقد شده است.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با اشاره به مفاد تفاهم‌نامه منعقده بیان کرد: ساخت بیمارستان و تکمیل طرح‌های بهداشتی نیمه‌کاره از جمله موضوعاتی است که در این زمینه مورد تأکید قرار گرفته است.

قاضی‌زاده هاشمی با اشاره به تمایل وزارت بهداشت برای مشارکت کمتر در ساخت و تجهیز طرح‌های بهداشتی و تمرکز بیشتر در ارائه خدمات بیان کرد: آنچه مسلم است، ساخت بیمارستان‌های با تعداد تخت بالا با همت سرمایه‌گذاران و حمایت سازمان برنامه و بودجه امکان‌پذیر است و باید در این حوزه وارد شد.

وی با اشاره به وضعیت بیمارستان اسلام‌آباد غرب اضافه کرد: این بیمارستان که در زلزله بخشی از آن آسیب دیده بود باید نوسازی شود.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با اشاره به اینکه یک بیمارستان دیگر اسلام‌آباد غرب هم که زمین آن توسط خیرین اهدا شده در حال سرمایه‌گذاری برای ساخت است، اضافه کرد: زمین طرح بیمارستان جدید تحویل شده است و در کمتر از دو هفته دیگر کار ساخت آن آغاز خواهد شد.

 

منبع:فارس

انتهای پیام/ی

 

وزیر بهداشت در زنجان

برچسب ها: بهداشت ، زلزله
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.