سرمربی تیم ملی وزنه برداری ایران گفت: کیانوش رستمی در وزن ۹۴ کیلوگرم جاافتاده است و در کنار سهراب مرادی می تواند دل مردم را شاد کند.

برخواه: کیانوش رستمی در وزن جدید جا افتاده است/ تغییر اوزان به سود تیم ملی نیستبه گزارش خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، محمد حسین برخواه سرمربی تیم ملی وزنه برداری درباره آخرین وضعیت تیم ملی وزنه برداری ایران در آستانه بازی های آسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا بیان کرد: تمرینات مناسب و خوبی را پشت سر گذاشته ایم و وضعیت هفت وزنه برداری که قرار است به بازی های آسیایی اعزام شوند، مناسب و راضی کننده است. بچه ها رکوردهای خوبی دارند و امیدواریم در این رقابت ها نتایج خوبی بگیریم.

او افزود: از حالا خودمان را برای رقابت های جهانی ترکمنستان هم که آبان ۹۷ برگزار می شود آماده می کنیم. نفرات جدیدی به ترکیب تیم ملی اضافه کرده ایم که به امید خدا  پس از بازی های آسیایی درباره نفراتی که باید به رقابت های جهانی اعزام شوند، مشخص می کنیم.

برخواه درمورد اینکه با توجه به حضور کیانوش رستمی در دسته ۹۴ کیلوگرم تا چه اندازه ای به درخشش او در بازی های آسیایی امیدوار است، توضیح داد: کیانوش با انگیزه و جدیت تمریناتش را پیگیری می کند و وضعیت خوبی دارد. او در وزن جدید جا افتاده است و به امید خدا در بازی های آسیایی و رقابت های جهانی رکوردهای خوبی ثبت کند. دوست داریم سهراب مرادی و کیانوش رستمی مدال های طلا و نقره دسته ۹۴ کیلوگرم بازی های آسیایی و ۹۶ کیلوگرم رقابت های جهانی را به ایران اختصاص دهند.

سرمربی تیم ملی وزنه برداری درباره کاهش شانس کیانوش رستمی برای کسب مدال طلا گفت: مهم بالارفتن پرچم مقدس کشورمان است. به امید خدا هر ۲ ورزشکار بزرگمان بتوانند منجر به خوشحالی هم وطنان عزیز شوند.

برخواه درباره اینکه با توجه به اوج رسیدن سهراب مرادی احتمال دارد او در روز مسابقه تا حدی از لحاظ بدنی افت کند، گفت: سهراب هم وضعیت ایده آلی دارد و در صورت تداوم این روند در بازی های آسیایی رکوردهای دسته ۹۴ کیلوگرم را جا به جا کند.

او درباره تاثیر تغییر وزن ۹۴ کیلوگرم به ۹۶ کیلوگرم روی عملکرد سهراب مرادی تصریح کرد: با این تغییر اوزان وضعیت سهراب تا حدی بهتر شد اما شاید اگر چینش وزن ها به شکل دیگری بود و خلا بین وزن ۸۱ تا ۹۶ کیلوگرم از بین می رفت، برای تیم ملی بهتر بود و مجبور نمی شدیم کیانوش رستمی را به دسته ۹۶ کیلوگرم بیاوریم. اگر دسته ۸۵ کیلوگرم به صورت جزئی تغییر می کرد به سود ما بود.

سرمربی تیم ملی وزنه برداری درباره زمان معرفی نفرات اعزامی به رقابت های جهانی گفت: هفته سوم لیگ که دوم یا سوم مهر برگزار می شود در حکم مسابقه انتخابی برای رقابت های جهانی است و در آن رقابت ها تصمیم گیری می کنیم.


بیشتر بخوانید:سلطانی فر: مدال‌های وزنه برداری جایگاه ما در بازی‌های آسیایی را ارتقا می‌دهد/ به ۲ سهیمه برای المپیک اعتراض داریم


انتهای پیام/

اظهارات محمدحسین برخواه درباره آخرین وضعیت تیم ملی وزنه برداری

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار