قائم مقام دبير اجرایی سی و یکمین جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان اصفهان یکی از بخش های جنبی جشنواره را، بخش تولیدات سینمای اصفهان اعلام کرد و گفت : امسال نزدیک به ۳۰ اثر کوتاه و نیمه بلند از تولیدات سینماگران جوان اصفهان در این بخش به نمایش در می آید.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،عادل دهدشتی در نشست مشترك اعضای شورای شهر اصفهان با مدیران ستاد برگزاری سی و یکمین جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان اصفهان با ابراز امیدواری برای اتمام طرح پیاده راه سازی خیابان چهارباغ گفت: بر اساس پیش بینی های انجام شده اکران فیلم ها و برنامه های جشنواره در قالب سه پردیس سینمایی ساحل، چهارباغ و سیتی سنتر انجام می شود.

وی اظهار کرد: همه سالن‌های سینمایی که فیلم ها در آن ها اکران می شود، از بهترین سالن های سینمایی کشور و از کیفیت خوب و فناوری بسیار بالا و به روز برخورداراست. در برنامه های جنبی علاوه بر محور چهارباغ که محور اصلی جشنواره است، برنامه‌هایی در مناطق مختلف پیش بینی شده که ایجاد تسهیلات برای حضور خانواده ها به ويژه شهروندان مناطق محروم از اولويت این برنامه ها است. به علاوه برگزاری برنامه های شاد و کارناوال های شادی در مناطق ۱۵ گانه شهر اصفهان به ویژه در مناطق محروم پیش بینی شده است.

قائم مقام دبیر اجرایی جشنواره فیلم کودکان و نوجوانان تصریح کرد: همچنين چند فیلم نوستالژی کودکان مربوط به دهه شصت و دهه هفتاد با کیفیت بالا بازسازی شده است و همزمان با فیلم های سينماها در چند نقطه از شهر اکران خواهد شد.

دهدشتی تاکید کرد: یکی از بخش های جنبی جشنواره، بخش تولیدات سینمای اصفهان است. امسال نزدیک به ۳۰ اثر کوتاه و نیمه بلند از تولیدات سینماگران جوان اصفهان در این بخش خواهیم داشت. همچنین نخستین بار تعدادی از دوبلورهای اصفهانی بخشی از دوبله های همزمان جشنواره را انجام خواهند داد.

وی خاطرنشان کرد: در مرداد ماه فرآیند انتخاب نهايي داوران و خبرنگاران کودک و نوجوان پس از طی سه مرحله آزمون مکتوب، مصاحبه حضوری و برگزاری کلا س های آموزشي انجام خواهد شد.

نشست مشترك اعضای شورای شهر اصفهان و کمیسیون فرهنگی شوراي شهر با مدیران ستاد برگزاری سی و یکمین جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان اصفهان با هدف برگزاری هرچه بهتر اين جشنواره، بررسی راهکارهای رفع موانع و مشارکت بیشتر شهروندان با حضور مدیران اجرایی جشنواره و با محوریت کمیسیون فرهنگی شوراي شهر در محل دبیرخانه اين جشنواره برگزار شد.

 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.