از چاه حفاری شده جدید جهت آبیاری فضای سبز توسط شهرداری هرسین بهره برداری شد.

اسدی شهردار هرسین  در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازکرمانشاه گفت : استفاده از آب شرب برای آبیاری فضاهای سبز و پارکها آسیب جدی را به کمبود آب وارد کرده است و قطعا غفلت از این امر مهم در حوزه مدیریت شهری و استفاده بی رویه و بدون مدیریت صحیح از منابع آبی باعث تشدیدبیشتراین بحران خواهدشد.

وی گفت : با توجه به اینکه باید آب را زیربنای سلامتی و حیات انسانها دانست پس توجه به نحوه مدیریت صحیح مصرف آب وظیفه ای غیرقابل اجتناب و ضروری برای مدیران شهری خواهد بود.

اسدی افزود : باید این امر را در نظر داشته باشیم که گذر از این بحران نیازمند چاره اندیشی اساسی و ارائه راهکارهای مناسب و آینده نگری علمی در این زمینه میباشد.

وی افزود : امروزه شهرداری ها میتوانندبعنوان متولی اصلی نگهداری شهر در روند مصرف این زیربنای حیات انسان ها،نقش اساسی ایفا نمایند وبجای استفاده از آب شرب برای آبیاری فضاهای سبز داخل شهر و پارکها، ازطریق مختلف وازجمله حفر چاه ازبروز آسیب جدی تر جلوگیری نمایند.

اسدی گفت : دراین راستا شهرداری هرسین باحفردوحلقه چاه ولوله گذاری ولوله کشی بلوارها،میادین وبوستانها توانسته گام مهمی در تحقق رفع این معضل مهم بردارد.

وی گفت : کم آبی فرصت خوبی بود تا شهرداری روش سنتی آبیاری فضای سبز را تغییر دهد هر چند که بودجه ای برای این کار اختصاص داده نشده بود ولی بحمدالله شهرداری توانست به این خواسته جامه عمل بپوشاند.

 

 

انتهای پیام/د

 

 

حفر دوحلقه چاه در هرسین

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.