مربی تیم فوتبال سایپا تهران گفت: در ۳ پست مشکل داریم و باید برای موفقیت در این پست ها تقویت شویم.

دایی: برای موفقیت باید در ۳ پست تقویت شویم/ اسدی راه خوبی برای لژیونر شدن انتخاب نکرده استبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،  محمد دایی در حاشیه تمرین امروز(دو شنبه) تیم فوتبال سایپا تهران درباره آخرین وضعیت این تیم گفت:خداراشکر تیم ما در بازی اول خیلی خوب بازی کرد و به آن چیزی که می‌خواستیم رسیدیم. سپیدرود هم تیم خوبی است اما مقابل ما از لحاظ بدنی به مشکل خورد. بدون شک این تیم در آینده به شرایط آرمانی می‌رسد.

او ادامه داد: بازی سختی مقابل پیکان پیش رو داریم و همیشه رقابت سایپا با این تیم سخت و جذاب است اما بدون شک برای برد به مصاف حریف می رویم.

دایی درمورد برنامه کادرفنی سایپا برای جذب بازیکن جدید اظهار داشت: تیم ما سال پیش در برخی پست ها مشکل داشت و نتوانستیم آن مشکلات را حل کنیم. امسال هم بازیکنان جدیدی اضافه کردیم اما متاسفانه در برخی پست ها مشکل داریم و برای موفقیت در جام حذفی، لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا باید در ۲ تا ۳ پست تقویت شویم.

مربی تیم فوتبال سایپا درباره آخرین وضعیت مذاکرات این این تیم با علیرضا حقیقی گفت: محمدرضا اخباری تاکنون در تمرینات سایپا شرکت نکرده و دلیل این موضوع را هم به ما نگفته است. صحبت هایی با علیرضا حقیقی انجام دادیم اما تاکنون هیچ چیز قطعی نشده است.

دایی درمورد دلیل جدایی محمدرضا اخباری از این تیم تصریح کرد: اختلاف خاصی وجود ندارد. اخباری از دروازه بان های خوب فوتبال ایران است اما نتوانست توانایی‌هایش را در سایپا نشان دهد. اخباری دوست دارد در تمام دیدارها بازی کند اما شرایط سایپا به شکلی است که هر کس آماده‌تر بود، بازی می‌کند. تاکنون منتظر بودیم که اخباری به تمرینات برگردد اما او تصمیم دیگری گرفته است.

او درباره دلیل غیبت رضا اسدی در تمرینات سایپا گفت: فکر می‌کنم او یک پیشنهاد خارجی دارداما راهی که برای لژیونر شدن پیش گرفته اشتباه است. باشگاه در جریان کارهای اسدی است.


بیشتر بخوایند:شاه علی دوست: شرایط سختی در فصل پیش رو داریم/ امیدوارم 3 امتیاز مقابل پیکان را کسب کنیم


انتهای پیام/

اظهارات محمد دایی درباره سایپا 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار