مخترعان موفق به طراحی و ساخت گجتی شده‌اند که هر نوع اضطراب و استرس را از شما دور می‌کند.

به گزارش  خبرنگار  حوزه فن‌آوری‌های نوین گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛  اختراعات مخترعان در سراسر جهان است که رشد و پیشرفت جوامع مختلف را به دنبال دارد و سبب باز شدن دریچه‌های جدیدی از علم و فناوری می‌شود که در این بسته خبری بنا داریم به معرفی اختراعات ساخته شده به دست مخترعان جهان بپردازیم.

مسواکی که با نور و صوت دندان شما را تمیز می‌کند

به تازگی محققان جدیدترین مسواک برقی را طراحی کرده‌اند که با قابلیت ارتعاشی‌ و با صوت دندان‌های شما را تمیز می‌کند؛‌ این مسواک از ترکیب نوردرمانی و صوت، کاری می‌کند تا دندان‌های شما تمیز و سفید شوند.

از رفع استرس به کمک گجت‌های هوشمند تا تمیزی دندان با مسواک‌های جدید

قطعات هواپیما را به کمک چاپگر‌های سه‌بعدی بسازید

پژوهشگران روش چاپ سه‌بعدی را برای تعمیر انواع هواپیماهای نظامی در جهان به وجود آورده‌اند؛ این چاپگر‌ها می‌توانند قطعات پیچیده و گران هواپیماها را در کوتاه‌ترین زمان ممکن بسازند و آنها را جایگزین قطعات قدیمی کنند.

مچ بندی که قاتل اضطراب و استرس است

محققان نوعی گجت‌ را طراحی کرده‌اند که با کنترل تنفس سطح استرس بدن را اندازه‌گیری می‌کنند؛‌ این گجت‌ که در قالب یک ساعت هوشمند به دور مچ دست بسته می‌شود، ‌با شناسایی الگوهایی‌ مشخص تنفس را اندازه‌گیری می‌کند و هنگامی که تشخیص دهد فردی به استرس و اضطراب دچار شده است با ایجاد لرزشی‌ خفیف به دور دست فرد را مطلع می‌کند.

از رفع استرس به کمک گجت‌های هوشمند تا تمیزی دندان با مسواک‌های جدید

 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار