هشتمین جشنواره بازی‌های رایانه‌ای تهران دبیر خود را شناخت

مدیرعامل بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌‌ای، دبیر هشتمین جشنواره بازی‌های رایانه‌ای تهران را مشخص کرد.

هشتمین جشنواره بازی‌های رایانه‌ای تهران دبیر خود را شناختبه گزارش حوزه دنیای ارتباطات گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ مدیرعامل بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌‌ای طی حکمی «محمد حاجی میرزایی» را به عنوان دبیر هشتمین جشنواره بازی‌های رایانه‌ای تهران انتخاب کرد.  محمد حاجی میرزایی همانند سال گذشته، به عنوان دبیر هشتمین جشنواره بازی‌های رایانه‌ای فعالیت خواهد کرد.

حاجی میرزایی درباره اهداف جشنواره امسال به این موضوع اشاره کرد که این جشنواره با توجه به بازخوردهایی که از جشنواره سال‌ گذشته به دست آمده با تغییراتی همراه خواهد بود. وی افزود نحوه انتخاب آثار و شکل داوری بازی‌ها و حتی روند برگزاری اختتامیه تغییر خواهد کرد و به همین دلیل شورایی به نام شورای سیاست‌گذاری جشنواره ایجاد شده است. این شورا از فعالین با سابقه حوزه رسانه و بازی‌سازانی تشکیل شده که تجربه ساخت بازی‌های موفق را در کارنامه دارند.

محمد حاجی میرزایی تاکید کرد در جشنواره هشتم شاهد بخش‌های جدیدی خواهید بود که از جمله آن‌ها می‌توان به داوری مجزای بازی‌های فریمیوم اشاره کرد. بازی‌های فریمیوم به دلیل ساختاری که دارند و تغییراتی که در طول زمان روی آن‌ها ایجاد می‌شود، این امکان را دارند که بیش از چند بار مورد داوری قرار بگیرند. همچنین روند داوری بازی‌ها بسیار شفاف‌تر از گذشته دنبال خواهد شد و لیست‌ها در لحظه منتشر می‌شوند تا بازی‌سازان متوجه روند داوری باشند. به گفته دبیر هشتمین جشنواره بازی‌های رایانه‌ای تهران در جشنواره هشتم سعی خواهد شد هزینه‌ برگزاری کاهش پیدا کند تا جوایز بهتری به بازی‌های منتخب اهدا شود.

انتهای پیام/

برچسب ها: ارتباطات ، بنیاد ملی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار