رئیس هیئت مدیره باشگاه تراکتورسازی گفت: من از لحاظ قانونی نمی توانستم مدیریت سرخپوشان تبریزی را برعهده بگیرم.

الیاسی: من از لحاظ قانونی نمی توانستم مدیرعامل شوم/ صادق درودگر  سابقه مدیریت خوبی داردعباس الیاسی رئیس هیئت مدیره باشگاه تراکتورسازی در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ درباره انتخابش به عنوان رئیس هیئت مدیره باشگاه تراکتورسازی اظهار کرد: من به علت اینکه در یک جای دیگر به عنوان مدیرعامل فعالیت می‌کردم از لحاظ قانونی نمی‌توانستم مدیریت باشگاه تراکتورسازی را برعهده بگیرم بنابراین با تصمیم زنوزی به عنوان رئیس هیئت مدیره این باشگاه انتخاب شدم.

او درباره مدیرعاملی صادق درودگر در باشگاه تراکتورسازی بیان کرد: انتخاب خوبی صورت گرفت چرا که درودگر سابقه مدیریتی خوبی دارد و فرد شناخته شده‌ای در فوتبال محسوب می‌شود و به طور حتم او می‌تواند در موفقیت تراکتورسازی تاثیر گذار باشد. درودگر امروز یا فردا به تبریز می‌آید تا کار خود را شروع کند.

الیاسی درباره جذب یک بازیکن ژاپنی تصریح کرد: فدراسیون‌های فوتبال ایران و ژاپن تفاهم نامه خواهر خواندگی با یکدیگر امضا کردند بنابراین بازیکن ژاپنی جذب شده جزء سهمیه آسیایی محسوب نمی‌شود. ما به جزء این بازیکن می‌توانیم یک سهمیه آسیایی جذب کنیم. در حال حاضر قصد داریم یک هافبک وسط خارجی بگیریم و گزینه‌های مدنظر توشاک را بررسی می‌کنیم.

رئیس هیئت مدیره باشگاه تراکتورسازی درباره عملکرد این تیم در نقل و انتقالات گفت: ما بازیکنان با بررسی همه جوانب جذب کردیم و از طریق تماشای فیلم بازی، آن‌ها را به خدمت نگرفتیم. به هر حال از عملکرد نقل و انتقالات باشگاه رضایت داریم و بازیکنان خارجی خوبی گرفتیم تا در موفقیت تیم تاثیر گذار باشند.

او در پایان درباره وضعیت محرومیت هواداران تراکتورسازی گفت: درخواست خود را بابت لغو محرومیت هواداران تراکتورسازی به سازمان لیگ دادیم و منتظر پاسخ مسئولان هستیم و امیدوارم در هفته دوم بتوانیم ازحمایت هواداران خود برخوردار باشیم.

انتهای پیام/

اظهارات الیاسی درباره تغییر و تحولات مدیریتی باشگاه تراکتورسازی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار