مدیرعامل جدید تیم فوتبال تراکتورسازی گفت: تبریز سرزمین مادری ام است و افتخار می‌کنم که مدیرعامل تیم پرطرفدار تبریز شدم.

صادق درودگر مدیرعامل جدید تیم فوتبال تراکتورسازی در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اظهار کرد: در ابتدا از مسئولان تراکتورسازی تشکر می کنم که به من اعتماد کرده و مرا به عنوان مدیرعامل تیم خود انتخاب کردند. تبریز سرزمین مادری ام است و افتخار می کنم که مدیرعامل تیم پرطرفدار تبریز شدم. امیدوارم لیاقت حضور در مدیریت تراکتورسازی داشته باشم و نقشی در موفقیت این تیم تبریزی ایفا کنم.

او درباره وضعیت حضورش در کمیته بازاریابی سازمان لیگ بیان کرد: شرایط ادامه فعالیتم در کمیته بازاریابی طبق قانون و تصمیم رئیس سازمان لیگ اعلام می شود. من در هیئت رئیسه سازمان لیگ هستم اما به احتمال زیاد از مدیریت  کمیته بازاریابی کنار می روم و فقط می توانم به مسئولان سازمان لیگ مشاوره بدهم . قرارداد تبلیغات محیطی هم بستیم و در این باره مشکلی وجود ندارد.

درودگر درباره اینکه انتظارات از باشگاه تراکتورسازی به علت حضور توشاک و زنوزی بالا رفته است، گفت: ما یک گروه در تراکتورسازی هستیم و دست به دست هم می دهیم و همه تلاش خود را می کنیم تا دل هواداران خود را شاد کنیم. چند بازیکن جدید گرفتیم و باید در ابتدا شرایط باشگاه را ببینم و بعد درباره نقل و انتقالات صحبت کنم.

مدیرعامل جدید تراکتورسازی درباره وضعیت بدهی های این باشگاه برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا تصریح کرد: تیم تراکتورسازی در لیگ قهرمانان آسیا حضور ندارد و اگر امسال جواز شرکت در این رقابتها را بگیریم مشکلی در این باره نداریم و زنوزی مالک باشگاه بدهی ها را تسویه حساب می کند.


بیشتر بخوانیددرودگر مدیرعامل تراکتورسازی شد


انتهای پیام/ 

اظهارات درودگر درباره مدیرعاملی باشگاه تراکتورسازی 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار