عضو هیئت رئیسه کمیسیون اصل 90 گفت: مسئولان هواپیمایی در جلسه هفته آینده این کمیسیون به نکات مبهم سانحه هواپیمایی تهران_ یاسوج پاسخ خواهند داد.

هفته آینده پرونده هواپیمایی ATR در کمیسیون اصل 90 بررسی می‌شود/در صورت وجود تخلف گزارش به قوه قضائیه ارائه می‌شودولی داداشی عضو هیئت رئیسه کمیسیون اصل 90 در گفت‌وگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، از بررسی پرونده سانحه هواپیمایی تهران_ یاسوج با حضور مسئولان هواپیمایی کشور در نشست کمیسیون متبوع خود، طی هفته آینده خبر داد.

وی ادامه داد: پیش از این یکبار از مسئولان هواپیمایی برای بررسی این گزارش دعوت به عمل آمد که آنها حضور نیافتند، لذا ما این بار تذکر داده‌ایم تا حتما در نشست کمیسیون اصل 90 شرکت کنند.

نماینده مردم آستارا با بیان اینکه گزارش کمیسیون عمران درباره سانحه هواپیمایی ATR را بررسی کرده‌ایم، بیان کرد: یکسری نکات ریز و مبهمی وجود دارد که باید به آن پاسخ داده شود.

داداشی تأکید کرد: کمیسیون اصل 90 در بررسی این پرونده از مشاوران خارج از مجلس هم استفاده کرده است، لذا یکسری موارد تخصصی و سوالاتی وجود دارد که در نشست کمیسیون اصل 90 به آن باید پاسخ داده شود.

وی با تأکید بر اینکه سرانجام هر اتفاقی در سوانح هواپیمایی به خلبان ختم می‌شود که آن هم دستش از دنیا کوتاه است، گفت: تنها سیستمی که می‌تواند به عنوان وکیل از یک خلبان در اینگونه سوانح دفاع کند، جعبه سیاه هواپیماست که گزارش آن هم در اختیار کمیسیون اصل 90 قرار دارد.

عضو هیئت رئیسه کمیسیون اصل 90 اظهار کرد: بعد از بررسی این گزارشات در صورت وجود تخلف حتما گزارش آن به قوه قضائیه ارائه خواهد شد و این گزارش در صحن علنی هم قرائت می‌شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار