تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در هفته نخست لیگ برتر موفق شده بود تیم سپاهان را در اصفهان متوقف کند حالا آماده رویارویی با گسترش فولاد در استادیوم تختی آبادان می‌شود.

امین جوکار مدیر رسانه ای باشگاه صنعت نفت آبادان در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان در خصوص کرار جاسم هافبک عراقی این تیم گفت: کرار جاسم اولین بازیکنی بود که قرارداد خود را تمدید کرد اما حالا دچار اختلاف با باشگاه شده است و وضعیت ماندن یا رفتن او در یک یا دو روز آینده با برگزاری جلسه میان این بازیکن و مدیریت مشخص خواهد شد.

او در مورد آخرین وضعیت نقل و انتقالات باشگاه نفت آبادان اظهار کرد: باشگاه صنعت نفت آبادان می تواند 2 بازیکن غیر آسیایی جذب کند، به همین دلیل مدیریت باشگاه با صلاحدید کادرفنی با 2 بازیکن اروپایی وارد مذاکره شده اند و در صورت توافق بین طرفین این بازیکنان به این تیم می پیوندند.

امین جوکار در خصوص دیدار برابر گسترش فولاد در چارچوب هفته دوم لیگ برتر گفت: کادرفنی روز گذشته را به بازیکنان استراحت داده بود اما امروز عصر به صورت جدی بازیکنان به تمرین می پردازند تا مقابل گسترش فولاد و در یک بازی خانگی بتوانیم سه امتیاز کامل را بگیریم.

او در ادامه افزود : مدیریت باشگاه روز شنبه با ارسال نامه ای به فدراسیون فوتبال خواهان بخشش محرومیت حضور تماشاگران در نخستین بازی خانگی نفت آبادان شده بود که تا این لحظه از طرف فدراسیون جوابی نیامده است به محض این که فدراسیون به ما اطلاع دهد ، از طریق رسانه ها هواداران را مطلع خواهیم کرد.


بیشتر بخوانید: درخواست باشگاه صنعت نفت مبنی بر لغو محرومیت حضور تماشاگران


انتهای پیام/

کرار جاسم در صنعت نفت ماندنی می شود؟

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار