سرپرست معاونت فرهنگی جهاد دانشگاهی سیستان و بلوچستان گفت: طی یک‌سال گذشته ۱۲ طرح نظرسنجی مدر جهاد دانشگاهی استان اجرا شده است.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، محمود محمد قاسمی سرپرست معاونت فرهنگی جهاد دانشگاهی سیستان و بلوچستان اظهار کرد: مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران (ایسپا) یکی از مراکز وابسته به جهاد دانشگاهی است که در راستای توسعه علمی و تحقیقاتی کشور و با هدف رفع نیاز سازمان‌ها و نهاد‌های تصمیم‌گیر، ضرورت توجه به افکار عمومی و لزوم بهره‌گیری از مشارکت و دیدگاه‌های شهروندان در بهبود و توسعه امور کشور در عرصه‌های مختلف تاسیس شده است.

سرپرست معاونت فرهنگی جهاد دانشگاهی استان افزود: مرکز افکارسنجی دانشجویان یکی از ظرفیت‌های قابل توجه جهاد دانشگاهی است که به کمک اساتید دانشگاهی، پژوهشگران زبده و کادر مجرب می‌تواند در اجرای طرح‌های نظرسنجی بازوی توانمندی برای دستگاه‌های اجرایی استان باشد.

وی بیان کرد: این مرکز تا کنون طرح‌های گوناگون افکارسنجی و تحقیقاتی را در حوزه‌های مختلف دینی، فرهنگی، سیاسی، اجتماعی و اقتصادی اجرا کرده است.

محمدقاسمی اصول بنیادین و اساسی ایسپا را طراحی و اجرای فعالیت‌های پژوهشی و نظرسنجی، تاکید بر به‌کارگیری معیار‌های دقیق علمی و فنی، رعایت و حفظ موضع بی طرفی در قبال مسائل و موضوعات مورد بررسی، استفاده از پشتوانه اعتماد مسئولان و مردم به نهاد ارزشی جهاد دانشگاهی و استفاده از نیرو‌های جوان و مستعد دانشگاهی و تکیه بر خلاقیت‌های جهادگرانه آنان در فعالیت‌های تحقیقاتی عنوان کرد.

انتهای پیام/گ

طرح افکار سنجی در جهاددانشگاهی سیستان وبلوچستان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار