رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ گفت: از طریق رسانه‌ها متوجه احتمال افزایش سهمیه بازیکنان خارجی تیم‌های لیگ قهرمانان شده ام و نامه‌ای دریافت نکرده ام.

به گزارش   خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان برخی رسانه های عربستانی از احتمال افزایش سهمیه بازیکنان لژیونر تیم های حاضر در لیگ قهرمانان آسیا از 4 به 6 بازیکن از سال 2019 خبر داده اند. برهمین اساس  قرار است یک سهمیه از این 6 بازیکن به نفرات آسیایی اختصاص یابد.

در صورت تصویب این موضوع در کمیته مسابقات AFC تیم های عربی و چینی که در حال حاضر در لیگ های داخلی از 6 بازیکن خارجی استفاده می کنند، سود بیشتری می برند و با بهره گیری از منابع مالی خود به خوبی مهیای حضور در رقابت های لیگ قهرمانان آسیا می شوند، اما تیم های ایرانی که به دلیل مشکلات مالی معدود بازیکنان تاثیرگذار خارجی خود را هم از دست می دهند با تصویب این قانون متضرر می شوند.

 


بیشتر بخوانید: AFC تعداد بازیکنان خارجی لیگ قهرمانان آسیا را افزایش داد


سعید فتاحی، رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ فوتبال ایران درباره این موضوع اظهار داشت: من هم از طریق رسانه ها متوجه شدم احتمال دارد AFC این قانون را تصویب کند و تاکنون به صورت رسمی چنین موضوعی به فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ اعلام نشده است. با این وجود  تصویب  قانون استفاده تیم های حاضر در لیگ قهرمانان آسیا از 6 بازیکن خارجی به ضرر تیم های ما است و کار آنها برای رقابت با نمایندگان عربی و کشورهای شرق آسیا بسیار سخت می شود.

انتهای پیام/ 

اظهارات فتاحی درباره افزایش تعداد بازیکنان لژیونر تیم های حاضر در لیگ قهرمانان آسیا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۸ ۰۸ مرداد ۱۳۹۷
سوپر جام را دوباره برگزار كنيد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۸ ۰۸ مرداد ۱۳۹۷
سوپر جام را دوباره برگزار كنيد
آخرین اخبار