رئیس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام نسبت به خبر بازنشستگی خود واکنش نشان داد.

به گزارش خبرنگار گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، روز گذشته (یکشنبه) لیستی از روسای بازنشسته فدراسیون‌ها که حکم بازنشستگی دارند منتشر شد که با ابلاغ قانون جدید منع به کارگیری بازنشسته ها باید از ریاست فدراسیون‌ها کنار بروند. در این لیست نام 13 رئیس فدراسیون وجود دارد که یکی از آنها رئیس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام است.

با توجه وجود نام ناصر پور علی فرد در بین روسای بازنشسته، فدراسیون  بدنسازی و پرورش اندام نسبت به این موضوع واکنش نشان داد.

ناصر پور علی فرد رئیس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام در واکنش به ماجرای بازنشستگی خود اظهار داشت: بازنشسته نیستم اما تابع قوانین و مقررات کشور هستم، شرایطی دارم که اثبات می کند بازنشسته نیستم. من متولد 5 اسفند 1339 هستم و باز هم تکرار می‌کنم که سنواتم پر نشده است.

او در رابطه با سوالی مبنی بر اینکه ماجرای بازنشستگی شما چیست، پاسخ داد: من همین را مانند شما شنیده ام اما اگر به اصل ماجرا توجه شود این مسئله شامل روسایی می شود که حکم بازنشستگی آنها در پرونده شغلی شان ثبت شده است و چنین چیزی در مورد من صدق نمی کند، اما با این حال من به عنوان یک مدیر در بدنه وزارت ورزش و جوانان همواره تابع قوانین بوده و به آن احترام گذاشته و می گذارم.

رئیس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام در پاسخ به شایعاتی که در خصوص او و فدراسیونش شنیده می شود، گفت: دوستان هر از گاهی چنین صحبت هایی انجام می دهند اما آنچه واقعیت دارد این است که من در فدراسیون مشغول به فعالیت هستم و تا سه سال دیگر با قدرت به کارم در این فدراسیون ادامه می دهم.

بیشتر بخوانید: پورعلیفرد نایب رئیس پرورش اندام آسیا و مشاور ارشد فدراسیون جهانی شد

انتهای پیام/

اظهارات پور علی فرد درباره انتشار خبر بازنشستگی اش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار