۶۰۰۰ مددجوی آذربایجان شرقی به مشهد مقدس اعزام می‌شوند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛  زمانی معاون فرهنگی کمیته امداد امام خمینی (ره) آذربایجان شرقی با اشاره به اعزام دانش آموزان مددجوی این نهاد به مشهد مقدس گفت:دانش آموزان مددجوی استان آذربایجان شرقی به مدت ۱۰ روز به اردوی زیارتی آموزشی مشهد مقدس اعزام می‌شوند.

وی با اشاره به اینکه این دانش آموزان در قالب طرح «وارثین» به اردوی زیارتی اعزام شدند، افزود: برگزاری اردو‌های زیارتی، آموزشی و تفریحی از برنامه‌های حوزه فرهنگی این نهاد در غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان و دانشجویان تحت حمایت این کمیته است.

وی ادامه داد: کمیته امداد با هدف غنی سازی اوقات فراغت فرزندان مددجویان تحت حمایت، تقویت بنیه‌های دینی، اعتقادی و همچنین کشف استعداد‌ها و ایجاد فرصت‌های خلاقیت و نوآوری این اردو‌ها را برگزار می‌کند.

زمانی گفت: ۲۲ دانشجوی تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی (ره) استان نیز در اردوی ۱۰ روزه در قالب طرح «سدید» به بارگاه ملکوتی امام رضا (ع) مشرف شدند.

معاون فرهنگی کمیته امداد استان آذربایجان شرقی گفت: هزار و ۴۲۰ نفر از دانش آموزان، دانشجویان و دختران بازمانده از تحصیل و ازدواج تحت حمایت این نهاد در ۶ ماهه نخست سال جاری به اردو‌های زیارتی و آموزشی اعزام می‌شوند.

وی با اشاره به اینکه از این تعداد، ۸۴۳ نفر در قالب طرح «شوق زیارت» به مشهد مقدس اعزام خواهند شد، افزود: در دو ماهه نخست سال جاری ۵۶۰ مددجوی تحت حمایت این نهاد بارگاه ملکوتی امام رضا (ع) را زیارت کردند.

زمانی با دعوت از خیران برای کمک به اعزام مددجویان به مشهد مقدس و عتبات عالیات گفت: تا پایان سال جاری ۶ هزار نفر از مددجویان تحت حمایت به مشهد مقدس اعزام خواهند شد.

معاون فرهنگی کمیته امداد استان آذربایجان شرقی در پایان، برگزاری نشست‌های تخصصی با موضوع عفاف و حجاب، برگزاری جشن‌های میلاد و مولودی خوانی با شرکت بیش از ۷ هزار نفر از مددجویان تحت حمایت را از برنامه‌های اجرا شده این نهاد در دهه کرامت امسال برشمرد. 

 

انتهای پیام/ش

۸۴۳ نفر در قالب طرح «شوق زیارت» به مشهد مقدس اعزام خواهند شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار