امامی امین گفت: اعتبارات سال ٩٧ در بخش اشتغالزایی باید با سرعت بیشتری تا ٦ ماهه ابتدای سال باید جذب شود تا امکان ایجاد فرصت شغلی فراهم شود.

سرعت عمل بانک‌ها در اشتغالزایی تاثیر بسزایی داردبه گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ محمد امامی امین معاون امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری تهران در جلسه کارگروه اشتغال که امروز ( دوشنبه) برگزار شد اظهار کرد: اعتبار تعیین شده برای اشتغالزایی در بخش های مشاغل خانگی و سایر بخش ها باید در دوره زمانی تعیین شده محقق شود.

وی افزود: با اعلام اعتبار تعیین شده در حوزه اشتغال در سال ٩٧ بانك های عامل براساس برنامه اقدام كنند تا هم اعتبارات به موقع جذب و هم اشتغالزایی در این بخش ها در زمان تعیین شده ایجاد شود.

امامی امین گفت: در سال گذشته در جذب اعتبارات تسهیلات مشاغل خانگی تجربه هایی کسب شد. اعتبارات سال ٩٧ در این بخش باید با سرعت بیشتری تا ٦ ماهه ابتدای سال باید جذب شود تا امكان ایجاد فرصت شغلی فراهم شود.

وی ادامه داد: توجه و سرعت عمل بانك ها در بهره مندی از فرصت های ایجاد شده، در اشتغالزایی بسیار مؤثر است، زیرا تعداد زیادی از افراد در انتظار دریافت این تسهیلات هستند؛ به خصوص در حوزه مشاغل خانگی كه تحقق كامل آن در جامعه می تواند بسیار موثر باشد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار