استاندار گلستان گفت: در وضعیت فعلی اقتصاد کشور باید به تولیدات داخلی اتکا داشته باشیم.

باید به تولیدات داخلی اتکا داشته باشیمسید مناف هاشمی استاندار گلستان در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان, با اشاره به شعار حمایت از کالای ایرانی اظهار کرد: بیانات مقام معظم رهبری همواره راهنمای ما بوده است و باید به موضوعاتی که ایشان در سخنرانی‌ها تاکید دارند؛ عمل شود.

هاشمی با بیان اینکه استان گلستان در حمایت از کالاهای ایرانی و صنعت جزء استان‌های موفق در یک سال اخیر بوده است؛ گفت: رونق اقتصادی در گلستان چشمگیر است و در راستای حمایت از تولید داخل بالغ بر هزار میلیارد تومان تسهیلات پرداخت شده است.

وی با اشاره به رفع مشکلات اشتغال در استان گلستان نیز گفت: طبق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته توسعه اشتغال روند مناسبی را طی کرده  و در سال 96 حدود 21 هزار و 185 شغل ایجاد شده است .

استاندار گلستان با بیان اینکه برای سال 97 هم 30 هزار شغل پیش بینی کرده‌ایم, اظهار کرد: در حوزه سرمایه گذاری نیز فعالیت‌های مناسبی صورت گرفته است و بالغ بر 1500 میلیارد تومان تسهیلات به بخش خصوصی جهت توسعه گردشگری، دامداری و ...اختصاص یافته است.

هاشمی با اشاره به تحریم های آمریکا علیه کشورمان نیز گفت: در وضعیت فعلی اقتصاد کشور باید به تولیدات داخلی اتکا داشته باشیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار