ترامپ مدعی شد، نیویورک تایمز و واشنگتن پست هیچ کاری جز نوشتن اخبار منفی حتی درباره دستاورد‌های مثبت انجام نمی‌دهند و هیچ گاه نیز تغییر نخواهند کرد.

ترامپ: نیویورک تایمز و واشنگتن پست هیچگاه تغییر نخواهند کردبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا در مجموعه توییت‌هایی نوشت: «وقتی رسانه‌ها که به علت سندرم خشم از ترامپ عقل خود را از دست داده اند، به افشای مسایل داخل دولت می‌پردازند، نه تنها جان بسیاری از خود خبرنگاران بلکه جان بسیاری دیگر را نیز به خطر می‌اندازند. نود درصد پوشش رسانه‌ای از دولت من منفی است، این در حالی است که ما در حال دستیابی به نتایج واقعا مثبتی هستیم. هیچ تعجبی ندارد که اعتماد به رسانه‌ها در پایین‌ترین حد خود قرار دارد.»

وی افزود: «من اجازه نخواهم داد کشور بزرگمان توسط عده‌ای ضد ترامپ در صنعتِ در حال مرگِ روزنامه‌ها به تاراج گذاشته شود. این واقعا از میهن پرستی به دور است. آزادی رسانه باید همراه با مسئولیت پذیری در دقت پوشش رسانه‌ای باشد. صرف نظر از اینکه هر چقدر آن‌ها تلاش می‌کنند که توجه‌ها را منحرف کنند و روی حقایق سرپوش بگذارند، کشور ما در حال دستیابی به پیشرفت‌های عمده‌ای تحت ریاست جمهوری من است و من هیچگاه دست از تلاش برای مردم آمریکا برنخواهم داشت. به عنوان مثال، نیویورک تایمز بدبخت و واشنگتن پست هیچ کاری جز نوشتن اخبار منفی حتی درباره دستاورد‌های مثبت انجام نمی‌دهند و هیچ گاه نیز تغییر نخواهند کرد.»

انتهای پیام/

ترامپ بار دیگر مدعی انتشار اخبار منفی در رسانه‌های آمریکا شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار