مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری فارس، از گسترش همکاری‌های ایران و عمان در حوزه گردشگری خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ مصیب امیری مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری فارس به برگزاری نشست تخصصی ماه گذشته این اداره کل با تعدادی از صاحب نظران گردشگری استان در حوزه دفاتر و شرکت‌های خدمات مسافرتی و گردشگری و بررسی راهکار‌های تخصصی اشاره کرد و گفت: تور آشناسازی ۶ روزه ۱۷ نفر از فعالان حوزه گردشگری در حوزه آژانس‌های هواپیمایی عمان و رسانه این کشور از نتایج تعامل و همکاری بخش دولتی و خصوصی در این نشست است و به منظور بازاریابی و تبلیغ خدمات گردشگری استان برگزار می‌شود.

وی در خصوص جزئیات سفر این گروه نیز تصریح کرد: این تور با همکاری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان فارس، جامعه هتلداران استان و چند مجموعه توریستی- تفریحی بین المللی، هتل و شرکت هواپیمایی اجرایی شده است.

امیری ادامه داد: با برنامه ریزی‌های صورت گرفته، بازدید از جاذبه‌های شاخص بویژه در حوزه طبیعی و توریسم درمانی، معرفی توانمندی‌های صنایع دستی استان فارس، حضور در نشست تخصصی با فعالان گردشگری استان و شرکت در نشست خبری با اصحاب رسانه استان در دستور کار این گروه است.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری فارس همچنین اضافه کرد: ۵ ماه پیش، وزیر گردشگری عمان با هدف بازدید از زیر ساخت‌های گردشگری و ظرفیت‌های غنی تاریخی، طبیعی، فرهنگی، ادبی و سلامت به شیراز سفر کرد.

وی گفت: در آن سفر سعی شد با بهره مندی حداکثری از سفر انجام شده، گام‌های اجرایی موثر در جهت تقویت و توسعه روابط گردشگری استان فارس و کشور عمان برداشته شود.

این مقام مسئول افزود: وزیر گردشگری عمان در سفر اسفند ماه سال گذشته خود از طرح‌های مرمتی و جاذبه‌های مهم تاریخی شیراز، بیمارستان‌های دارای واحد بین الملل (IPD) بازدید و در نشستی تخصصی با فعالان حوزه گردشگری و روسای صنوف شرکت کرد.

انتهای پیام/ن

تقویت همکاری‌های ایران و عمان در حوزه گردشگری

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار