سعیدی رییس کمیته فوتبال ساحلی بوشهر:پتانسیل بالایی در زمینه فوتبال ساحلی استان وجود دارد، اسپانسر‌ها این ورزش را حمایت کنند

پتانسیل بالایی در زمینه فوتبال ساحلی استان بوشهر وجود داردبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، رییس کمیته فوتبال ساحلی استان بوشهر گفت:پتانسیل بالایی در جوانان ساحلی باز استان وجود دارد که می‌تواند نسل جدیدی را معرفی کند.

وی گفت:رقابت‌های امید‌های قهرمانی کشور در بخش فوتبال ساحلی در حال پیگیری است که استان بوشهر سه نماینده در این رقابت‌ها دارد. موج گناوه در اصفهان به مصاف حریفان می‌رود و دو تیم پارس جنوبی و دریانوردان نیز در بوشهر به دیدار رقبا خواهند رفت.

سعیدی ادامه داد:سال گذشته پارس جنوبی قهرمان این رقابت‌ها گردید و اکنون نیز به عنوان یکی از تیم‌های قدرتمند بازی‌ها حاضر است. امیدواریم پارس جنوبی، دریانوردان و موج از اینمرحله صعود کنند تا استان در جمع ۸ تیم برتر با ۳ شرکت کننده بتواند یک رکورد را رقم بزند.

وی تصریح کرد:ظرفیت و پتانسیل فوتبال ساحلی استان بسیار بالاست و نگاه کشور به بوشهر به عنوان یک قطب مد نظر می‌باشد. در سطح پایه باشگاه‌هایی نظیر نخلستان هلیله و دیگر تیم‌هایی که نام بردم علاقه‌مند هستند و باید از آن‌ها در زمینه کشف استعداد‌های فوتبال ساحلی قدردانی کرد.

سعیدی در خاتمه گفت:انتظار می‌رود شهرداری‌ها و بخش‌های فرهنگی آن‌ها در زمینه فراهم ساختن زمین‌های فوتبال ساحلی کمک حال ورزش و جوانان عاشق این رشته ورزشی باشند.

انتهای پیام/م

اسپانسرها از فوتبال ساحلی حمایت کنند

برچسب ها: جنجال ورزشی ، جوانان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.