مجمع سالانه هیئت تیر اندازی استان اصفهان با حضور مدیر کل ورزش و جوانان استان و رواسای هیئت ها استان و شهرستان ها برگزار شد.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،در ابتدا  محمد سلطان حسینی مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان ضمن اشاره به کمبود بودجه ورزش و لزوم ورود بخش خصوصی و خیران به سرمایه گذاری در ورزش اشاره کرد.

در ادامه رئیس هیئت تیراندازی استان اصفهان با اشاره به قدمت 25 ساله هیئت تیر اندازی اصفهان به پیشرفت های این هئیت در طول این 25 سال پرداخت  و در ادامه با یاد آوری تعداد نشان های این رشته در  سطوح مختلف آسیایی  و جهانی به اهمیت این رشته پر نشان اشاره کرد .

سردارمرتضی قربانی ادامه داد : مراحل مقدماتی شروع به کار  کمیته  تفنگ سه وضعیت 300 متر  انجام شده است و هئیت راه اندازی آن را تا دو هفته دیگر اعلام می کند .

وی به لزوم برنامه ریزی بلند مدت و هماهنگی بیشتر بین هیئت ها برای رشد و پیشرفت تیر اندازی در استان اشاره کرد و افزود  : برای رشد و پیشرفت این رشته باید از خیران و بخش خصوصی استفاده کرد و سعی شود جوانان را جهت حضور در باشگاه های تیر اندازی تشویق کرد .

رئیس هیئت تیراندازی استان اصفهان افزود : جهت ارتقا این رشته هیت ها میتوانند برگزاری مسابقات بین شهری را برنامه ریزی کنند و در زمینه انتقال تجربیات و دانش با یکدیگر در ارتباط باشند .

سردارقربانی گفت :در سال 97 برنامه شرکت در مسابقات کشوری ، برگزاری جام شهید زرین به صورت کشوری در دستور کار است و همچنین با هماهنگی حراست تربیت بدنی می توانیم سلاح و مهمات را در اختیار باشگاه ها قرار دهیم

در ادامه دبیر هیئت تیراندازی استان اصفهان گفت : تبدیل سالن زرین به پایگاه قهرمانی استان با توجه به حضور سرمربیان با تجربه تیم ملی  در این باشگاه جزو اولویت های هیئت تیراندازی استان است.

زارعی افزود : برگزاری لیگ استان که با حضور 18 تیم بانوان و 14 تیم از آقایان  هیئت تیراندازی استان ، برگزاری دوره برای ارتقا سطح آقایان و بانوان. ، فعال سازی هیئت های شهرستان ،  نظارت بر عملکرد ورزشکاران تیر انداز استان ،  ارتقا رنکینگ تیر اندازان در سطح کشور و سامان دهی اداری هیئت  استان که به صورت تمام وقت شده است بخشی از عملکرد هئیت تیراندازی استان دانست .

در پایان رضا دادخواه خزانه دار هیئت تیر اندازی استان با بیان جزیات تراز مالی سال 96 به کمبود بودجه 50 میلیون تومانی و تراز منفی مالی این هئیت در سال 96 اشاره کرد .

 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.