حضور 3 کاندیدای حقوقدان شورای نگهبان در فراکسیون امید/ فراکسیون درباره نحوه ارائه رأی به جمع بندی نرسیدعضو فراکسیون امید از بررسی و حضور 3 کاندیدای حقوقدان شورای نگهبان در نشست امروز این فراکسیون خبر داد.

محسن علیجانی زمانی عضو فراکسیون امید در گفت‌وگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با اشاره به نشست امروز این فراکسیون با 3 کاندیدای حقوقدان شورای نگهبان، گفت:‌ 3 کاندیدای حقوقدان شورای نگهبان در جلسه امروز برای پاسخگویی به سوالات نمایندگان و ارائه رزومه خود حضور یافتند.

وی ادامه داد:‌ فراکسیون درباره نحوه ارائه رأی برای انتخاب یک عضو حقوقدان شورای نگهبان به جمع بندی نرسید و آن را به جلسه بعدی در روز سه‌شنبه موکول کرد.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر همچنین با اشاره به بررسی موضوع انتخاب کاندیدا برای حضور در بین‌المجلاس هم، تصریح کرد: با توجه به بحث تحریم‌ها و فشارهای آمریکا، لازم است تا ما از ظرفیت‌های دیپلماسی خود به ویژه در بحث پارلمانی استفاده کنیم.

علیجانی بیان کرد:‌ بر این اساس قرار است بعد از مذاکره با دیگر فراکسیون‌ها نحوه انتخاب کاندیداها را مشخص کنیم تا بتوان با اثرگذاری بیشتری وارد این بین‌المجلاس شد.

شایان ذکر است قرار است در صورت موافقت فراکسیون‌ها از هر فراکسیون 5 کاندیدا معرفی شده تا 15 عضو بین‌المجلاس انتخاب شوند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار