معاون توسعه روستایی و مناطق محروم رئیس جمهور با اشاره به برپایی جشنواره بازی‌های روستایی توسط اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی، این گونه مراسم را گامی در راستای احیای هویت روستا‌ها و روستاییان برشمرد.

برگزاری دومین دوره جشنواره بازی‌های روستایی به میزبانی مشهددکتر ابوالفضل رضوی در حاشیه برگزاری شورای اداری استان در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهداظهارکرد: جشنواره بازی‌های روستایی، حرکت قابل تقدیری است که توسط وزارت ورزش و جوانان در حال پیگیری است و برکات زیادی را می‌تواند در روستا‌های کشور از خود برجای گذارد.

وی در واکنش به سوالی در خصوص حمایت معنوی معاونت توسعه روستایی و مناطق محروم رئیس جمهور و حمایت مادی بخش خصوصی از این جشنواره تصریح کرد: روستا‌ها به عنوان مراکز تولیدی کشور، نقش به سزایی در توسعه استان‌های مختلف دارند و در‌ای زمینه باید با حمایت آن‌ها در عرصه‌های مختلف، مسیر مهاجرت معکوس را برای آن‌ها باز کرد.

این جشنواره با همکاری فدراسیون ورزش روستایی وبازی‌های بومی و محلی با حضور تمامی قومیت‌ها و اقشار کشور از ۲۹ مرداد تا سوم شهریورماه به میزبانی مشهد برگزار خواهد شد.
 
انتهای پیام//ع.ع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.