شهردار تایباد گفت:کسب رتبه نخست سرانه فضای سبز کشور با وجود آب و هوا گرم و خشک منطقه و نیز کمبود آب، از جمله فعالیت‌های انجام گرفته در شهرداری تایباد است.

شهرداری تایباد رتبه نخست سرانه فضای سبز کشور را کسب نمودبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ؛ ایوب سیدالحسینی شهردار تایباد با ارائه گزارشی مختصر از وضعیت موجود شهرداری تایباد، افزود:مرمت و آسفالت تمامی کوچه ها، خیابان‌ها و معابر شهر، حفظ و افزایش سرانه فضای سبز، احداث بوستان‌ها و پارک در مناطق مختلف شهر، همراهی با شهروندان در نحوه پرداخت عوارض و هزینه‌های مربوط به نوسازی و ...؛ جدول کشی و جدول گذاری در قریب به اتفاق کوچه ها، خیابان‌ها را از جمله اقدامات ارزنده شهرداری در چند سال اخیر است.

وی تصریح کرد: با تنظیم تقویم اجرائی در ابتدای سال و انجام به موقع برنامه‌ها و فعالیت ها، توانستیم رضایتمندی شهروندان تایبادی را جلب نمائیم که این مهم برای ما بسیار ارزشمند و قابل قبول است.

شهردار تایباد گفت: با سعی و تلاش واحد عمران و آسفالت شهرداری تایباد، عملیات زیرسازی و آسفالت جاده کمربندی ضلع شرق شهر تایباد پایان پذیرفت و آماده بهره برداری گردید.

سیدالحسینی افزود:کمربندی ضلع شرق شهر تایباد به عنوان جاده ترانزیتی محسوب می‌شود که باعث می‌شود ماشین‌های سنگین اعم از کامیون، تریلی و ... از داخل شهر عبور نکنند و جهت رفتن به گمرک دوغارون واقع در مرز تایباد و افغانستان، از این جاده عبور نمایند.

وی تصریح کرد:این جاده که میدان امام رضا (ع) را از مسیر دانشگاه آزاد و جاده پشت مزار شهدا و صدا و سیما به میدان پیر هرات وصل می‌نماید به طول ۱۶۰۰ متر می‌باشد.

انتهای پیام//ز. ج
 

موفقیت شهداری تایباد در جلب رضایتمندی شهروندان تایبادی

برچسب ها: شهرداری ، شهروندان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.