مدیر کل آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: در حال حاضر کمبود فضاهای آموزشی در استان اردبیل مشهود است.

احمد ناصری، مدیر کل آموزش و پرورش استان اردبیل در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، اظهار داشت: در حال حاضر کمبود فضاهای آموزشی در اردبیل مشهود است که حل این مسئله همکاری همه‌جانبه خیران را می‌طلبد که امسال 120 میلیارد ریال تعهد مالی داده‌اند.

وی با اشاره به این که ارتقای کیفیت آموزشی یک امر لازم و اساسی در آموزش و پرورش است بیان کرد: به همین منظور کمبود فضاهای آموزشی باید برطرف شود تا بتوانیم با بهره‌مندی از بالاترین امکانات و زیرساخت‌ ها زمینه و بسترهای لازم را برای رشد علمی و عملی دانش‌آموزان در استان فراهم کنیم.

مدیر کل آموزش و پرورش استان اردبیل با اشاره به این که 23 درصد از مدارس مرکز استان اردبیل دو نوبته اداره می‌شوند گفت: در صورت استفاده مطلوب از ظرفیت خیران می‌توانیم در بحث تامین تجهیزان فضاهای آموزشی در استان به استانداردهای بین‌المللی برسیم و شاخص‌های تک نوبتی را به دست آوریم.

ناصری با اشاره به ضرورت نیز به نیروی انسانی در سال تحصیلی جدید تصریح کرد: در این زمینه نیز تمهیدات و برنامه‌ریزی‌های لازم با مسئولان و دستگاه‌های ذی‌ربط اندیشیده شده تا هر چه سریع‌تر مشکلات و موانع را از سر راه برداشته و کیفیت مطلوب آموزشی در سطح استان داشته باشیم.

وی با بیان این که ارتقای علمی دانش‌آموزان دستاوردهای بسیار زیادی را در جامعه به دنبال دارد اظهار کرد: از مهم‌ترین دستاوردها در این زمینه می‌توانیم به کاهش آسیب‌های اجتماعی اشاره کرد که این مسئله نیز بسیار حائز اهمیت است و امیدواریم مورد توجه واقع شود.

انتهای پیام/ح

23 درصد مدارس اردبیل دو نوبته است

برچسب ها: آموزش و پرورش ، مدارس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.