سرپرست معاونت نظارت، ارزیابی و تضمین کیفیت دانشگاه فرهنگیان از شرکت بیش از ۶ هزار مهارت آموز در آزمون اصلح امسال خبر داد.

ثبت نام بیش از 6 هزار مهارت آموز در آزمون اصلح رضا کچوئیان سرپرست معاونت نظارت، ارزیابی و تضمین کیفیت دانشگاه فرهنگیان در گفت‌وگو با خبرنگار  حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ از پایان مدت زمان مقرر مهارت آموزان برای ثبت نام در آزمون اصلح  در مرداد ماه سال جاری خبر داد و گفت: از تعداد کل مهارت آموزان واجد شرایط برای شرکت در بخش کتبی آزمون اصلح 6 هزار 337 نفر موفق به ثبت نام در آزمون شده اند .
 
وی از پایان مدت زمان مقرر مهارت آموزان برای ثبت نام در آزمون اصلح  24 مردادماه خبر داد و گفت:  ثبت نام مهارت آموزان تا قبل از بسته شدن سامانه امکان پذیر بود.
 
عضو هیئت رئیسه دانشگاه فرهنگیان، تلاش و کوشش سرپرستان مدیریت پردیس‌های استانی را در راستای اجرای هر چه بهتر بخش کتبی ارزشیابی صلاحیت‌های حرفه‌ای مهارت آموزان ورودی سال ۱۳۹۵ در ۲۴ مرداد ماه امسال اعلام و تصریح کرد: رعایت برخی موارد از جانب استان‌های مجری برای هماهنگ شدن با مرکز سنجش این معاونت لازم و ضروری است.
 
این مقام مسئول بر ضرورت ایجاد هماهنگی با استادان برای برگزاری آزمون تاکید کرد و گفت: در فواصل زمانی ۱۳ تا ۱۷ مرداد ماه جلسه مجازی به صورت ویدئو کنفرانس از سوی مرکز این معاونت برگزار خواهد شد.

وی بر لزوم حضور مدیران استانی، پردیس ها، کارشناسان نظارت حراست و سایر عوامل اجرایی در این جلسه تاکید و اظهار کرد: زمان دقیق برگزاری دقیق جلسه طی نامه‌ای به تمام استان‌های مذکور ابلاغ خواهد شد.

انتهای پیام/

شرکت بیش از 6 هزار مهارت آموز در آژمون اصلح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.