دختران نونهال مهابادی در مسابقات کشوری به مقام نایب قهرمانی دست یافتند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد،رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان مهاباد گفت: تیم دختران نونهال مهابادی که به عنوان نماینده آذربایجانغربی در مسابقات قهرمانی تنیس روز میز کشور شرکت کرده بود، به مقام نایب قهرمانی کشور دست یافت.

مصطفی پور ادامه داد: در این مسابقات استان همدان مقام اول را کسب کرد، همچنین تیم‌های اصفهان و قزوین به طور مشترک سوم شدند.

وی با اشاره به اینکه تیم مهاباد در این مسابقات توانست در مقابل تیم‌های آذربایجان شرقی، گلستان، تهران، زنجان و قزوین مقام پیروزی را کسب کند افزود: در دیدار نهایی با باخت مقابل استان همدان نتیجه را واگذار کرد و به مقام نایب قهرمانی رسید.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان مهاباد تصریح کرد: کمند پهنایی، نونهال مهابادی در مسابقات قهرمانی "هوپس" و در رده سنی ۱۱ سال که به میزبانی اصفهان برگزار شد، به جمع هشت نفر نهایی راه پیدا کرد و به اردوی تیم ملی نونهالان تنیس روی میز کشور دعوت شد.

مصطفی پور در ادامه افزود: اعضای تیم تنیس روی میز دختران مهاباد که به نمایندگی از آذربایجانغربی در این مسابقات حضور داشت متشکل از کمند پهنایی، پروا فتحی، آنیتا رحیمی و هانا کریم زاده بود.


انتهای پیام / س خ

کسب مقام قهرمانی دختران مهابادی

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.