فرماندار شهرستان خداآفرین گفت: مرد ۶۵ ساله روستایی بر اثر آتش زدن پس ماند زمین کشاورزی خود گرفتار طعمه حریق شده و جان خود را از دست داد.

آتش سوزی زمین کشاورزی مرد ۶۵ ساله در شهرستان خدا آفرینبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛ اسدپور فرماندار شهرستان خداآفرین گفت:مرد ۶۵ ساله روستایی بر اثر آتش زدن پس ماند زمین کشاورزی خود گرفتار طعمه حریق شده و جان خود را از دست داد.

وی افزود: بر اساس گزارش اولیه این حادثه حدود ساعت ۱۱ صبح در روستای شیخ حسینلو بخش منجوان این شهرستان رخ داد.

وی افزود: پیرمرد روستایی که با هدف آماده کردن زمین کشاورزی برای کشت، پس ماند محصولات و خار و خاشاک زمینش را آتش زده بود، قربانی این آتش سوزی شد.

فرماندار خداآفرین با بیان اینکه با حضور نماینده دادستانی در محل دستورات لازم جهت پیگیری و بررسی این حادثه از سوی مرجع قانونی صادر شده است، گفت: این آتش سوزی که دو ساعت طول کشید با تلاش نیرو‌های مرزبانی، هلال احمر، منابع طبیعی، محیط زیست و مردم روستا مهار شد.

وی همچنین با اشاره به اینکه با آغاز فصل گرما امسال ۷ فقره آتش سوزی در این شهرستان رخ داده است، افزود: روز قبل این حادثه نیز ۶۰ هکتار از مراتع و جنگل‌های شهرستان در محدوده منطقه آزاد ارس بر اثر آتش سوزی از بین رفت. 

 

انتهای پیام/ش

پیرمرد خداآفرینی طعمه حریق شد

برچسب ها: محیط زیست ، آتش نشانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.