نمایش "آهنگهای شکلاتی" نوشته اکبر رادی به کارگردانی محسن پورنظری در رودسر اجرا می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت؛ علی فلاح رنجبر رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی رودسر گفت: نمایش " آهنگ‌های شکلاتی " نوشته اکبر رادی به طراحی و کارگردانی محسن پورنظری و دستیاری حمید صانعی فرد در سالن پلاتو شهید نظامدوست این اداره اجرا می‌شود.

وی افزود: این نمایش با مجوز شورای ارزشیابی و نظارت بر نمایش استان گیلان و از تاریخ ١١ تا ١٩ مرداد از ساعت ١٩ تا ٢١ برگزار می‌شود.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی رودسر با بیان اینکه بررسی شکاف فکری بین نسل‌های گذشته و نسل حاضر از اهداف اجرای این نمایش است گفت: "آهنگ‌های شکلاتی "ماجرای گفت: گوی شبانه میان پیرمرد و جوانی است که جوان مورد نظر نمایش به دلیل تضاد فرهنگی اعضای خانواده خود از خانه فرار و دلایل این فرار در نمایش به اجرا گذاشته می‌شود.

فلاح رنجبر افزود: سیدرضا مولوی، امیر خلقی، محسن پورنظری و پریسا ابراهیمی در این نمایش نقش آفرینی خواهند کرد و آیدا بیجارگشت: منشی صحنه، مهران نیک نفس: مدیر صحنه، امید محمددوست: طراح نور، مائده اسماعیل نژاد: اجرای نور، آرش سلیمی:انتخاب موسیقی و میکس مسترینگ صدا، زهرا سلیمی: اجرای نور و روابط عمومی و آتنا حسنی:عکس و فیلم و طراحی تیزر، از دیگر عوامل این نمایش هستند.

وی تصریح کرد: علاقمندان برای تهیه بلیط با شماره ٠٩٠٣٦٩٩١١٣٤ تماس بگیرند.

انتهای پیام / ق

نمایش " آهنگ های شکلاتی "در رودسر

برچسب ها: تئاتر ، وزارت ارشاد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.