سرپرست باشگاه پرسپولیس درباره قانون منع به کارگیری بازنشسته‌ها واکنش نشان داد.

گرشاسبی: مقابل قانون بازنشستگی گردنم از مو باریک تر است/ باید منتظر گیر دادن سازمان بازرسی باشمبه گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ حمیدرضا گرشاسبی سرپرست باشگاه پرسپولیس درباره بحث ادامه فعالیتش در باشگاه پرسپولیس با توجه به تصویب قانون ممنوعیت استفاده از نیرو‌های بازنشسته در دستگاه‌های دولتی از سوی مجلس شورای اسلامی بیان کرد: تاکنون چنین قانونی به من ابلاغ نشده است، اما در مقابل قانون گردنم از مو باریک‌تر است و هر وقت بگویند حاضرم مدیریت باشگاه پرسپولیس را تحویل داده و با افتخار از این تیم بروم.

او درباره بدهی باشگاه پرسپولیس به بازیکنان خارجی مانند آنتونی گولچ و فرناندو گابریل گفت: برای پرداخت طلب آن‌ها و جلوگیری از محرومیتمان ارز آزاد گرفتم چراکه دوستان به ما ارز دولتی نمی‌دهند. مطمئنم سازمان بازرسی بازرسی کل کشور به من ایراد می گیرد که چرا از حساب باشگاه اینگونه خرج کردم، اما مجبور بودم چنین کاری انجام دهم. مسئولان بانک مرکزی حتی جواب تلفن ما را نمی‌دادند..

گرشاسبی درمورد اینکه مطالبات برانکو و دستیارانش از چه طریقی پرداخت می‌شود، اظهار داشت: زمان عقد قرارداد با برانکو ارز تا این اندازه نوسان نداشت، اما اکنون باید تمام پول او و دستیارانش را با بدهی هایمان به خارجی‌ها با ارز آزاد بدهیم.

او درباره جدایی ۴ بازیکن کلیدی پرسپولیس در نقل و انتقالات گفت: زمانی که من سرپرست باشگاه شدم تیم تقریبا تکمیل بود و از طرفی به دلیل محرومیتی که فیفا برای پرسپولیس اعمال کرده بود نمی‌توانستیم بازیکن جدیدی جذب کنیم. به همین دلیل مجبور بودم قرارداد بیش از ۱۲ بازیکن را تمدید کنم. برانکو از این امر می‌ترسید اگر قرارداد بازیکنان تمدید نشود باید با تیم نوجوانانمان در لیگ برتر بازی کنیم؟ به او گفتم یه هیچ وجه نگران تمدید قراردادش شاگردانش نباشد. خوشبختانه با وجود محرومیتمان بازیکنان خوبی هم گرفتیم که در نیم فصل می‌توانیم از آن‌ها استفاده کنیم و به جز ۴ نفر با سایر بازیکنان هم برای تمدید به توافق رسیدیم. قرارداد بازیکنانی که جدا شده بودند به اتمام رسیده بود و نمی‌توانستیم آن‌ها را به زور نگه داریم.

گرشاسبی درباره اینکه به نظر می‌رسد محسن مسلمان به دلیل اختلاف با برانکو از پرسپولیس جدا شده است، گفت: با وجود اینکه مسلمان از عوامل موفقیت ما در سال‌های اخیر بود نمی‌توانستیم در افکار تاکتیکی برانکو دخالت کنیم و رو به روی او بایستیم با جدایی مسلمان موافقت کردیم.

او در مورد خرید‌های پرسپولیس برای نیم فصل دوم بیان کرد: مشکلی برای عقد قرارداد داخلی با بازیکنان جدید وجود ندارد، اما نمی‌توانیم این قرارداد‌ها را ثبت کنیم. بازیکنان جدید پرسپولیس می‌توانند نیم فصل اول در پرسپولیس بمانند، اما در قرارداد آن‌ها قید شده است باید نیم فصل دوم به پرسپولیس بازگردند.

گرشاسبی در مورد پیشنهاد‌های خارجی علیرضا بیرانوند گفت: بیرانوند از تیم‌های خارجی زیادی پیشنهاد داشت، اما از او خواستیم با توجه به قراردادش و اینکه دروازه بانی پست حساسی است در پرسپولیس بماند. به همین دلیل تا زمان اتمام محرومیت باشگاه پرسپولیس بماند. پس از آن هم هم کمک می‌کنیم تا بیرانوند برای پیشرفت به اروپا برود چراکه مایه افتخار پرسپولیس است.

او درباره شانس موفقیت پرسپولیس مقابل الدحیل قطر اظهار داشت: بازیکنانمان برای نتیجه گیری مقابل الدحیل تلاش زیادی انجام می‌دهند. بازی بسیار سختی پیش رو داریم و می‌دانیم در دیدار برگشت هوادارانمان کل ورزشگاه آزادی را به رنگ قرمز در می‌آورند. یادتان نرود قیمت ۲ بازیکن الدحیل اندازه کل بودجه باشگاه پرسپولیس است، اما با این وجود برای قهرمانی تلاش می‌کنیم.

او در مورد اینکه روی چه استدلالی دلیل خط خوردن سید جلال حسینی از فهرست تیم ملی برای جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه را به گلزنی او در بازی پرسپولیس و الجزیره در لیگ قهرمانان ارتباط داده بود، گفت: مشکلاتی که در آن زمان بین برانکو و کی روش وجود داشت سبب شد چنین پیش بینی‌ای کنم که متاسفانه پیش بینی ام‌درست از آب درآمد. با این وجود بازهم حمایتمان را از تیم ملی ادامه می‌دهیم و دیگر دعوایی بین برانکو و کی روش وجود ندارد.

سرپرست باشگاه پرسپولیس درباره پرداخت مطالبات بازیکنان جدید این تیم گفت: روز گذشته با حامی مالی باشگاه جلسه داشتیم و اگر مشکلات برطرف شود بدهی هایمان را پرداخت می‌کنیم. از راه‌های مختلف دنبال درآمدزایی هستیم. شبکه تلویزیونی پرسپولیس را ایجاد کردیم تا ارتباط نزدیکی با هواداران داشته باشیم.


بیشتر بخوانید: گرشاسبی: رکورد‌ها را با وجود محرومیت شکستیم/ کسب جایزه بهترین دروازه بان حق بیرانوند بود


انتهای پیام/

آخرین اخبار باشگاه پرسپولیس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار