رئیس هیات دو ومیدانی سیستان و بلوچستان گفت: دو ومیدانی کاران بانوان این استان در رقابت‌های قهرمانی منطقه ۶ کشور ۲ مدال طلا، یک نقره و پنج برنز کسب کردند.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، ایرج رستم زهی رئیس هیات دو ومیدانی سیستان و بلوچستان  اظهار داشت: این دوره از رقابت‌های قهرمانی کشور با حضور دوندگانی از استان‌های خراسان رضوی، خراسان شمالی، خراسان جنوبی و سیستان و بلوچستان امروز در بیرجند برگزار شد.

وی افزود: تیم ۱۰ نفره دوومیدانی دختران فرمانداری دلگان به عنوان نماینده سیستان و بلوچستان در قالب ۲ تیم در این دوره از رقابت‌ها شرکت کردند.

رئیس هیات دوومیدانی سیستان و بلوچستان گفت: سوگند فیض آبادی و اسمای نعمت نیا مدال طلا، هانیه بستانی مدال نقره، سوگند شایسته، حنانه دهمیری، کوثر سپاهی، مهسا سرورانی و زینب نوایی مدال برنز کسب کردند.

رستم زهی خاطر نشان کرد: هم اینک بیش از ۲ هزار ورزشکار سیستان و بلوچستان به طور سازمان یافته در رشته دو و میدانی فعالیت می‌کنند.

افزون بر ۴۰ هزار ورزشکار سازمان یافته در قالب حدود ۵۰ هیات استانی و ۵۰۰ هیات شهرستانی هم اینک در سیستان و بلوچستان مشغول فعالیت هستند.

انتهای پیام/ع

درخشش بانوان دونده سیستان و بلوچستان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار