فرمانده نیروی انتظامی فسا گفت: فرد شیادی که با صحنه سازی سرقت مسلحانه قصد داشت مقدار بیش از ۴ کیلوگرم طلا امانتی را تصاحب و متواری شود، به دام افتاد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ سرهنگ فرج رستمی فرمانده نیروی انتظامی فسا اظهار کرد: فرد شیادی که با صحنه سازی سرقت مسلحانه قصد داشت مقدار بیش از ۴ کیلوگرم طلای امانتی را تصاحب و متواری شود، دستگیر شد.

وی در خصوص جزئیات این دستگیری تصریح کرد: در پی اعلام ماموران انتظامی مبنی بر رها شدن یک دستگاه خودرو ریو با آثار اصابت گلوله در نقاطی از آن، رسیدگی به موضوع به صورت ویژه در دستور کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان فسا قرار گرفت.

وی ادامه داد: پس از بررسی صحنه و آثار به جا مانده و همچنین شناسایی راننده خودرو که طلافروش سیار بوده و مقدار بیش از ۴ کیلوگرم طلای امانتی به قصد فروش در شهرستان‌های جنوبی همراه داشته است، احتمال سرقت مسلحانه طلا و قتل راننده توسط افراد ناشناس را گواهی می‌داد.

فرمانده نیروی انتظامی فسا اضافه کرد: افسران آگاهی با بهره گیری از توانمندی پلیس و تجربه خدمتی در هر قدم از اقدامات خود به ساختگی بودن صحنه سرقت یقین پیدا کردند.

وی اظهار کرد: با اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات تخصصی، کارآگاهان راز سرقت مسلحانه را کشف و موفق به شناسایی مخفیگاه راننده در یکی از استان‌های مرزی شدند که قصد داشت با صحنه سازی و فریب پلیس، طلا را که متعلق به همکارش بوده تصاحب و غیرمجاز از کشور خارج شود.

سرهنگ رستمی بیان کرد: گروهی از زبده‌ترین افسران آگاهی فسا پس از گرفتن نیابت قضائی، به استان محل اختفای متهم اعزام و پس از ۳ روز اقدامات پلیسی فشرده و مراقبت‌های شبانه روزی، متهم را دستگیر کردند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه دو نفر از همدستان متهم نیز دستگیر شدند، افزود: طلای کشف شده به صاحبش تحویل و متهمان با پرونده متشکله برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.

انتهای پیام/ن

صحنه سازی سرقت مسلحانه در فسا

برچسب ها: سرقت ، نیروی انتظامی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.