تیم فوتبال استقلال روز‌های پر تلاشی را در راه نقل و انتقالات می‌گذراند و مذاکرات با ۴ گزینه جدی امروز و فردا انجام می‌شود.

......به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با توجه به مذاکرات ابتدایی میان ۲ باشگاه استقلال و ذوب آهن برای انتقال مرتضی تبریزی در حال حاضر مسئولان استقلال باید رقم یک میلیارد و هشتصد میلیون تومان را بابت صدور رضایت نامه‌ این بازیکن به ذوبی‌ها بپردازند.

البته استقلالی‌ها برای رقمی که بابت صدور رضایت نامه مامه تیام و مجید حسینی در نظر دارند بگیرند با طرفین در حال چانه زنی هستند تا پول بیشتری از انتقال این بازیکنان بدست آورند در غیر این صورت از تیام و مجید حسینی به فیفا شکایت می‌کنند. استقلالی‌ها می‌خواهند از انتقال مجید حسینی ۶۰۰ هزار دلار و از تیام ۴۰۰ هزار دلار بگیرند تا این پول را صرف جذب مهاجم ذوب آهن کنند.

ثانیه شماری برای آبی پوش شدن تبریزی

استقلالی‌ها فقط تا عصر امروز برای جذب مرتضی تبریزی و پرداخت رقم یک میلیارد و هشتصد میلیون تومان زمان دارند چرا که مدیرعامل باشگاه ذوب آهن پس از رسمیت پیدا کردن این مذاکرات، اعلام کرد فقط آبی پوشان تا سه روز فرصت مذاکرات دارند.

امضاى مدیران جدید استقلال پای چک‌ بازیکنان

طبق هماهنگى هاى قبلى تا پیش از این جواد قراب عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال پای چک هاى بازیکنان این تیم را امضا مى کرد و قرار است در جلسه بعدى حق امضا همچنان بر عهده مدیرعامل و یکى ار اعضاى هیئت مدیره باشد که بر اساس شنیده مى شود همچنان قراب امضا کننده نهایى است و از میان فتحى یا ملکى یک نفر دیگر هم حق امضا مى گیرد.

ثانیه شماری برای آبی پوش شدن تبریزی

بازیکن عراقى در رادار استقلال

ایمن حسین بازیکن تیم ملى زیر ٢٣ سال عراق به وینفرد شفر پیشنهاد شده و مدیربرنامه هاى این بازیکن با انتشار پستی از حضور این بازیکن در استقلال خبر داد.

نیومایر عصر امروز در تهران

طبق هماهنگى هاى صورت گرفته قرار است نیومایر بازیکن مد نظر شفر عصر امروز براى انجام تست هاى پزشکى به تهران بیاید.

دعواى ٣ باشگاه استقلال، سایپا و باشگاه پدیده سارى بر سر صیادمنش

با توجه به حضور صیادمنش در باشگاه استقلال، سایپایى‌ها مدعى شدند این بازیکن تحت قرارداد آن‌ها است و این موضوع در حالى مطرح مى شود که باشگاه پدیده سارى مدعى اصلى است که این بازیکن به این باشگاه تعلق دارد.

استقلالى‌ها ٧٠ میلیون تومان حق باشگاه پدیده سارى را در سازمان لیگ قرار دادند تا این رقم به باشگاه پدیده سارى برسد، اما تا به این لحظه مسئولان این باشگاه مدعى شدند این پول را از استقلالى‌ها دریافت نکردند.

یکى از مدیران استقلال در این باره گفت: براى دریافت کارت بازى صیاد منش رقمى که باید به باشگاه پدیده سارى پرداخت مى کردیم را در سازمان لیگ قرار داده ایم و مشکلى در این زمینه وجود ندارد.

رحمتی به باشگاه استقلال رفت

سیدمهدی رحمتی ظهر امروز با حضور در باشگاه استقلال نشستی را با سرپرست این باشگاه برگزار کرد.

دروازه‌بان تیم استقلال ظاهرا برای حل مشکل مالیاتی خود خواهان دیدار با فتحی شده بود و به همین علت درخواست کرد تا مشکل مالیاتی و مسدود بودن حساب‌هایش برطرف شود.

یک مهاجم آلمانی دیگر مدنظر باشگاه استقلال

مسئولان باشگاه استقلال در روز‌های اخیر گزینه‌هایی را برای جانشینی تیام درنظر گرفته و رزومه‌های مختلفی از بازیکنان خارجی به دست آن‌ها رسیده است.

یکی از این نفرات، نیک پروشویتس مهاجم ۳۱ ساله آلمانی است که ۱۹۲ سانتیمتری قد دارد و سال گذشته در تیم اسپارتا روتردام هلند در لیگ دسته دوم این کشور بازی کرده است.

این بازیکن از شایعات نقل و انتقالاتی استقلال محسوب می شود و هنوز کادر فنی و مدیریتی باشگاه استقلال این بازکن را تایید نکرده اند.


حاجیلو سرپرست باشگاه استقلال شد

با توجه به حضور امیر حسین فتحی در راس باشگاه استقلال به عنوان سرپرست بر همین اساس وی امروز در نفرات جدیدی را به بدنه باشگاه اضافه کرد.

هادی مباشری به عنوان معاون اجرایی در باشگاه استقلال حکم گرفت.

علی خطیر از دیگر افرادی است که در باشگاه استقلال حکم معاون ورزشی گرفته است.

اصغر حاجیلو سرپرست تیم فوتبال استقلال تهران شد.

همچنین نصرالله عبداللهى با حکم مدیریت به عنوان مدیر فنى تیم فوتبال استقلال و مشاور عالى فتحى باشگاه شد.

فتحی سرپرست باشگاه استقلال در مورد دستگیری برخی هواداران استقلال و وضعیت نقل و انتقالات این تیم:

  • ماموران امنیتی هیچ برخوردی با هواداران استقلال انجام ندادند
  • چند هوادار نما طراحی شده و هدفمند فحاشی کردند، اما از دستگیری آن‌ها بی اطلاعم
  • خبر‌های خوشی در هفته اینده برای استقلالی‌ها در راه است
  • نیو مایر بعد از تست پزشکی در ایفمارک قراردادش منعقد می‌شود
  • ایمن حسین ملی پوش عراق امروز وارد تهران می‌شود
  • با تبریزی و الحاجی گرو در حال مذاکره هستیم

    نیو مایر وارد تهران شد

نیو مایر بازیکن آلمانی مورد نظر استقلال دقایقی قبل  وارد ایران شد تا  مذاکرات نهایی خود را با باشگاه استقلال ادامه دهد و البته تست پزشکی شرط اول برای نشستن پای میز مذاکره با مدیران استقلال است.

نيوماير فردا به ايفمارك مى رود

با توجه به حضور نيوماير در تهران در همين راستا قرار است اين بازيكن فردا به ايفمارك برود.

همچنين اين بازيكن زير نظر پزشكان استقلال تا آخر امشب ام آر آى انجام مى دهد.

خداحافظى گزينه استقلال با اوسترشوند

الحاجی گرو گزينه مد نظر استقلالى ها از طرفداران اوسترشوند خداحافظی کردم و طبق اعلام مديران استقلال مذاكره با اين بازيكن ادامه دارد و شفر تاكيد زيادى روى جذب اين بازيكن دارد.

شمارش معکوس برای آبی پوش شدن تبریزی/نیومایر وارد تهران شد/دعوای سه جانبه بر سر صیاد منش!

برد استقلالى ها در آخرين شمارش انتقال تبريزى

باشگاه استقلال كه تا پايان عصر امروز زمان داشت كه پيگير انتقال تبريزى باشد در نهايت با موافقت اعضاى هيئت مديره ذوب آهن اين انتقال در حال نهايى شدن است و طى امروز و فردا انعقاد قرارداد انجام مى شود.

با اين حساب تبريزى مى تواند از هفته سوم رقابت هاى ليگ برتر استقلال را همراهى كند.

مهاجم عراقى در تيررس شفر

جدا از حضور ايمن حسين بازيكن عراقى در استقلال ،شفر در نظر دارد طارق همام مهاجم گلزن ٢٢ ساله عراقى نيز به خدمت بگيرد كه البته جذب اين بازيكن پس از مشخص شدن حضور الحاجى در جمع آبى ها رقم مى خورد.

زمان تمرين فرداى استقلال

تمرين بازيكنان تيم فوتبال استقلال فردا ساعت ۱۰ صبح در مجموعه ورزشى صنايع دفاع و پشت درهاى بسته انجام خواهد شد.


بیشتر بخوانید: تبریزی استقلالی می‌شود


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار