مدیر عامل شرکت غله و خدمات بازرگانی استان زنجان گفت: از آغاز خرید گندم در استان تا به امروز بیش از 202 هزار تن گندم مازاد بر نیاز کشاورزان؛ در استان خریداری شده است.

تاکنون 202هزار تن گندم از کشاورزان زنجانی خریداری شده است/صادرات گندم استان به مناطق دیگر کشور آغاز شده استمدیر فنی و سرپرست کمیته خرید گندم و دانه های روغنی شرکت غله و خدمات بازرگانی زنجان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛ با اشاره به آغاز خرید گندم در استان گفت:تا پایان روز گذشته 202 هزار تن گندم از کشاورزان زنجانی خریداری شده است.

رحمنی با بیان اینکه در سال گذشته کل گندم خریداری شده از کشاورزان؛ حدود 195 هزار تن بود؛ افزود: امسال به جهت بارش های خوب در استان و همت  گندم کاران زنجانی این رکورد در استان شکسته شد.

وی با بیان اینکه طبق هدفگذاری پیش بینی می شد امسال در حدود 270 تا 300 هزار  تن گندم  از کشاورزان زنجانی خریداری شود  ولی با توجه به میزان خرید گندم تا به امروز انتظار می رود این میزان افزایش یابد.

رحمنی گفت:کیفیت گندم های خریداری شده نسبت به سال گذشته از کیفیت بهتری برخوردار است.

مدیر فنی و سرپرست کمیته خرید گندم و دانه های روغنی شرکت غله و خدمات بازرگانی زنجان  ادمه داد : هم اکنون  صادرات گندم استان به سه  استان سیستان و بلوچستان ،یزد و خراسان آغاز شده است .

انتهای پیام/ن

 

خرید گندم از کشاورزان زنجانی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.