تعطیلی بخش‌هایی از فرودگاه بین‌المللی مونیخ آلمان به علت ورود غیرمجاز یک زن به محوطه امنیتی فرودگاه، به سرگردانی مسافران و تأخیر پرواز‌ها منجر شد.

سرگردانی مسافران در فرودگاه بین‌المللی مونیخ در پی ورود یک زن به محوطه امنیتیبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از خبرگزاری رویترز، تعطیلی موقت بخش هایی از فرودگاه بین‌المللی مونیخ آلمان به علت ورود غیرمجاز یک زن به محوطه امنیتی فرودگاه، به سرگردانی مسافران و تأخیر پروازها منجر شد.

صدها مسافر در پایانه دو فرودگاه بین المللی مونیخ که پیش از این به دلایل امنیتی تخلیه شده بود، سرگردان شدند. این ترمینال پس از آنکه پلیس آلمان اطلاعاتی مبنی بر آن دریافت کرد که یک زن ناشناس وارد محدوده امنیتی شده است، از ساعت شش و چهل و پنج دقیقه صبح به وقت محلی بسته شد. نیروهای امنیتی به مدت پنج ساعت، پایانه را برای یافتن این زن جستجو و اشیاء خطرناک را بررسی کردند.

سخنگوی فرودگاه بین المللی مونیخ گفت: یک زن به این علت که نوشیدنی ها را در چمدان همراه خود درست بسته بندی نکرده بود، در مرکز ایست و بازرسی فرودگاه متوقف شد. از این زن خواسته شد که وسایل همراهش را بسته بندی کند و سپس بازگردد، اما وی چند دقیقه بعد بازگشت و از مرکز بازرسی عبور کرد. نیروهای امنیتی، موضوع را به پلیس گزارش دادند. در نتیجه پلیس فدرال آلمان نیز پایانه را تعطیل و محوطه را تخلیه کرد.

هشدار در پایانه فرودگاه بین المللی مونیخ منجر به تأخیر پروازها شد. به مسافرانی که هواپیماهای آنها در فرودگاه بر زمین نشسته بود، اجازه خروج از هواپیما داده نشد و مسافرانی که قصد پرواز داشتند با ارسال پیام هایی در توئیتر نوشتند بعد از چند ساعت انتظار ناچار شده اند از هواپیما خارج شوند.

همچنین بر اساس گزارش خبرگزاری فرانسه، پلیس آلمان و فرودگاه مونیخ اعلام کردند به دنبال این واقعه، حدود 200 پرواز روز شنبه لغو و دو پایانه تخلیه شد.

انتهای پیام/

آشفتگی در فرودگاه بین‌المللی مونیخ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار