تقی زاده گفت: پایانه‌های حمل ونقلی پتانسیل خوبی برای ترغیب مسافران به سفر با حمل‌ونقل همگانی هستند.

پتانسیل خوب پایانه ها برای جذب مسافر/انتقال پایانه های مسافربری به خارج از شهر کار اشتباه استبه گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان،  مهرداد تقی‌زاده معاون حمل‌ونقل وزارت راه و شهرسازی امروز با حضور هیئت همراه متشکل از مدیران و مشاور حوزه معاونت وزارتخانه، از پایانه‌ی مسافربری اتوبوسرانی دورن و برون‌شهری غرب تهران؛ بازدید کرد.

در این بازدید مدیر ترمینال آزادی شهرداری تهران و همچنین نماینده سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای و مدیر اداره مسافری استان تهران نیز در آن حضور داشتند.

در حاشیه این بازدید مهرداد تقی زاده با بیان اینکه انتقال پایانه‌‌های مسافربری به خارج از شهر کار نادرستی است گفت:، این پایانه‌ها پتانسیل خوبی برای ترغیب مسافران به سفر با حمل‌ونقل همگانی هستند.

وی به اهمیت اتصال ترمینال درون شهری به برون شهری از طریق یک مسیر زیرگذر یا روگذر که منجر به تسهیل رفت و آمد مسافران و ایجاد فضای امن می‌شود، اشاره کرد و گفت: این طرح منجر به استفاده از فضاهای زیرسطحی و جذب سرمایه‌گذار است و هیچ‌گونه‌ هزینه‌ای را به شهر تحمیل نکرده و در واقع منجر به اقتصاد پایدار در شهر می‌گردد.

در پایان معاون وزیر راه و شهرسازی به موضوع ساماندهی و توجه به ایجاد فضایی مطبوع و دلپذیر در دو ترمینال مذکور که اهمیت بسزایی در ارائه خدمات به مسافر دارد، تاکید کرد.

انتهای پیام/

اتصال درون شهر به برون شهر در پایانه های مسافری از طریق زیر گذر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار