محتکر لوازم ساختمانی به همراه یک میلیارد ریالی اموال احتکار شده در شهرستان بابلسر دستگیر شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، سردار سیدمحمود میرفیضی فرمانده انتظامی مازندران گفت: در پی کسب خبری مبنی بر احتکار انواع لوازم ساختمانی و گرمایشی موضوع در دستور کار فرماندهی انتظامی شهرستان بابلسر قرار گرفت.

وی افزود: پس از انجام اقدامات اطلاعاتی و بررسی های همه جانبه ماموران اداره مبارزه با جرائم اقتصادی پلیس آگاهی بابلسر موفق به شناسایی محل دپوی اموال احتکاری شدند.

سردارمیرفیضی گفت: پس از هماهنگی قضایی، ماموران در بازرسی از محل دپوی اموال، انواع لوازم ساختمانی و گرمایشی ایرانی و خارجی به ارزش یک میلیارد ریال را کشف کردند.

فرمانده انتظامی مازندران از تعطیلی محل نگهداری کالاهای احتکار شده خبر داد و افزود: متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

وی با اشاره به این که هدف احتکار منفعت طلبی و سوء استفاده از نیاز مصرف کنندگان ارزاق و سایر نیازمندی های عمومی است، گفت: احتکار از جرائم عمدی است که نه تنها باعث اختلال در چرخه اقتصادی و تولیدی کشور می شود بلکه موجب کاهش قدرت خرید مردم می شود.

سردار میر فیضی با اشاره به عزم راسخ پلیس در برخورد با اخلالگران در نظام اقتصادی کشور از مردم خواست: در صورت شناسایی محتکران و عاملان ایجاد ناامنی در نظام اقتصادی جامعه، مراتب را به مرجع قضائی و انتظامی اطلاع دهند.

انتهای پیام/ م

کشف کالای یک میلیارد ریالی احتکار شده در بابلسر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.