رئیس مرکز فنی و حرفه‌ای تربت جام گفت:در راستای اشتغال جوانان درسال گذشته بیش از سه هزار ۵۰۰کارآموز آموزش‌های فنی و حرفه‌ای را فرا گرفتند و گواهینامه مهارت دریافت کردند.

۳۵۰۰کارآموزتربت جامی آموزش‌های فنی و حرفه‌ای را فراگرفتندبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد  ؛ مهدی سرداریان رئیس مرکز فنی و حرفه‌ای تربت جام در جمع کار آموزان موفق و آموزشگاه‌های آزاد با گرامی داشت ششم مرداد روز ملی کارآفرینی وآموزش‌های فنی و حرفه‌ای با اشاره به رسالت خطیر فنی و حرفه‌ای افزود: رسالت فنی وحرفه‌ای بسیار خطیر است و نقش بسزایی در بسترسازی اشتغال دارد.

وی تصریح کرد:در سال گذشته در حوزه دولتی دوهزار ۱۰۰کارآموز ودر بخش غیر دولتی آموزشگاه‌های آزادیک هزار۴۰۰نفر مهارت‌های لازم را فرا گرفتند.

رئیس مرکز فنی و حرفه‌ای تربت جام گفت: در حوزه کارورزی ۱۸۲نفر آموزش دیدند و کارورزی در محیط کار یکی از بهترین شیوه‌های آموزش است بطوری که کارآموزان به صورت عملی و زنده در محیط کار قرار گرفته و آموزش می‌بینند.

سرداریان افزود:کارآموزان با حضور در فروشگاه‌ها و شرکت‌ها به صورت یک کارگاه فنی در آنجا مشغول به کار می‌شوند و بر اساس استاندارد‌های آموزشی کار‌های عملی را فرا می‌گیرند که باعث افزایش روحیه کاری و جسارت در کاربران کارآموز می‌شود که در پایان ساعت استاندارد به مرکز معرفی و با برگزاری آزمون و قبولی مدرک فنی و حرفه‌ای بین المللی به کارآموز اعطا می‌گردد.

انتهای پیام//ز. ج
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار