مسئول صدور مجوز حرفه‌ای باشگاه سپاهان گفت: عزیز محمدی چند سال قبل مدارک صوری برای دریافت مجوز حرفه‌ای به‌ ای اف سی ارسال می‌کرد.

عزیزمحمدی مدارک صوری به ای اف سی ارسال می کردبصیریان مسئول صدور مجوز حرفه‌ای باشگاه سپاهان در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اظهار کرد: برای کسب مجوز حرفه‌ای فوتبال تنها در زمینه استادیوم مشکل داریم که ورزشگاه فولاد شهر را در صورت نیاز به عنوان استادیوم اصلی خود به کنفدراسیون فوتبال آسیا معرفی می‌کنیم.

او ادامه داد: ورزشگاه نقش جهان ایراد‌های امنیتی و ایمنی دارد و شرکت توسعه و تجهیز ورزشگاه‌ها به تعهدات خود در قبال تکمیل این ورزشگاه عمل نکرد و مقاوم سازی به خوبی در این ورزشگاه صورت نگرفته است. با توجه به اینکه طرح استادیوم نقش جهان برای ۳۰ سال قبل است و اولویت‌های کنفدراسیون فوتبال آسیا برای صدور مجوز حرفه‌ای تغییر یافت بنابراین اولویت‌های اصلی ساختاری در این ورزشگاه اجرا نشده است.

بصیریان گفت: تا باشگاه‌هایی همانند استقلال و پرسپولیس مجوز حرفه‌ای دریافت کنند، اما امسال مدارک باشگاه‌ها باید قانونی باشد وگرنه مجوز حرفه‌ای دریافت نمی‌کنند. این موضوع جای تعجب دارد که باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس آکادمی ندارند و مجوز حرفه‌ای دریافت می‌کنند، اما باشگاه سپاهان با وجود در اختیار داشتن آکادمی نتوانسته مجوز بگیرد.

برای دریافت مجوز حرفه‌ای تنها در زمینه استادیوم مشکل داریم

بصیریان بیان کرد: باشگاه سپاهان در زمینه پرداختی‌ها به اعضای تیم و رفع بدهی‌ها مشکل خاصی ندارد و فقط مشکل ما مربوط به ورزشگاه است که اگر اولویت‌های کنفدراسیون فوتبال آسیا در ورزشگاه نقش جهان اجرا نشود در آن صورت ورزشگاه‌های آزادی و فولاد شهر را به ناظران AFC معرفی می‌کنیم.

مسئول مجوز حرفه‌ای باشگاه سپاهان گفت: شاید امسال هم مجوز حرفه‌ای نگیریم تا مسئولان ورزش اصفهان به خود بیایند و اقداماتی در جهت رفع نواقص ورزشگاه نقش جهان کنند. تیم ما امسال در لیگ قهرمانان آسیا حضور ندارد و اگر مجوز حرفه‌ای دریافت نکنیم مشکلی به وجود نمی‌آید.

او در پایان درباره مهلت باشگاه سپاهان برای دریافت مجوز حرفه‌ای خاطر نشان کرد: ما باید ورزشگاه نقش جهان را تا ۴۵ روز دیگر تکمیل کنیم تا مجوز حرفه‌ای دریافت کنیم. در حال حاضر ناظران‌ای اف سی برای ممیزی به ایران آمدند و بعد به صورت رندوم باشگاه‌ها را بازدید می‌کنند که بیشتر اوقات امکانات باشگاه‌های حاضر در لیگ قهرمانان آسیا را مورد ارزیابی قرار می‌دهند.


بیشتر بخوانید: فتاحی: غیبت تماشاگران در نتیجه بازی سپاهان برابر نفت آبادان تاثیرگذار بود


انتهای پیام/   

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار