مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان کرمانشاه گفت: کرمانشاه در کل کشور از نظر ایجاد زیرساخت و هزینه کرد اعتبارات عمرانی موفق به کسب رتبه اول شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازکرمانشاه کردستانی مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان کرمانشاه گفت: سال قبل حدود ۳۵ میلیارد تومان اعتبارات زیرساختی در شهرک های صنعتی استان عملیاتی شده که در این میان در کل کشور از نظر ایجاد زیرساخت و هزینه کرد اعتبارات عمرانی موفق به کسب رتبه اول شدیم.

وی گفت : در حال حاضر در تمام شهرک های صنعتی تحت پوشش، زمین برای واگذاری به بخش خصوصی به صورت نقد و اقساط آماده است.

کردستانی افزود : این امر به خصوص در قالب لحاظ ۵۰ درصد مشوق در شهرک های صنعتی کمتر توسعه یافته استان در نظر گرفته شده که در این بخش سرمایه گذاران فعالیت خود را شروع کنند.

وی افزود : در سال گذشته که ۲۱ تیرماه پایان سال مالی آن است ۱۵۰ کیلومتر شبکه آب، برق، فاضلاب و مخابرات در شهرکهای صنعتی استان مهیا شد که بر اساس همین کارهایی که باعث شده زیر ساخت در شهرکهای صنعتی استان کامل و مهیا شود سرمایه گذری هایی هم در شهرکهای صنعتی رخ داده است.

کردستانی گفت : از ابتدای سال تعداد ۱۲۳ قرارداد در شهرک های صنعتی با بخش سرمایه گذاران بومی و خارج از استان با واگذاری ۱۵۰ هکتار زمین منعقد شده که در کشور از نظر تعداد قرارداد در رتبه اول قرار داریم.

وی گفت : انتظار می رود به دنبال اجرای این قراردادها در وضعیت اشتغال و سرمایه گذاری استان تغییری ایجاد شود.

انتهای پیام/د

 

آمادگی واگذاری زمین به بخش خصوصی به صورت نقد و اقساط

 

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.