داشتن کله‌ای بزرگ به اندازه هندوانه، باعث شده این دختر 15 ساله نتواند تعادل خود را حفظ و مدام بار سنگینی را روی گردن خود حمل کند.

کله هندوانه ای این دختر مدام روی بدنش سنگینی می‌کند+عکسبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛  دختر هندوستانی به دلیل داشتن کله‌ای به بزرگی 68 سانت به عبارتی اندازه یک هندوانه، با زندگی بسیار سختی مواجه است. گفتنی است که وزن سر او چیزی حدود 27 اینچ بوده و به دلیل سنگینی بیش از حد مانع از راه رفتن و نشستن او شده است.

به گفته مادر این دختر، شیوانی در بدو تولد سالم بوده و این وضعیت سه سال پیش در حین بازی در وی به وجود آمده است. پزشکان در حال حاضر با هیدروسفالی تشخیص داده اند، این وضعیتی است که در آن مایع در اطراف مغز ایجاد شده و کله فرد را به اندازه یک هندوانه بزرگ باقی می‌گذارد.

قابل ذکر است که این وضعیت نادر حدود یک میلیون آمریکایی را تحت تاثیر قرار داده است، اما پیش از آن‌که سر فرد بیش از حد بزرگ شود، درمان می‌گردد. هزینه درمان و جراحی این دختر هندی چیزی حدود 1200‌ پوند است که به دلیل شغل کارگری پدر خانواده، شرایط بسیار سختی را پشت سر می‌گذارند.

کله هندوانه ای این دختر مدام روی بدنش سنگینی می‌کند+عکس

کله هندوانه ای این دختر مدام روی بدنش سنگینی می‌کند+عکس

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار