اخبار ورزشی از تکواندو، والیبال، کاراته و چوب کشی را در روز شنبه ششم مرداد ماه در بسته ورزشی قزوین مشاهده کنید.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین؛ برگزاری رقابت‌های تکواندو دختران و پسران در محمدیه، انجام مسابقات والیبال ساحلی، قهرمانی تیم نیرومحرکه در کاراته کاراته و شناخت برترین‌های چوب کشی بانوان کشور در قزوین از اخبار ورزشی امروز است.

هیات تکواندو محمدیه صدرنشین ماند

در پایان رقابت‌های هفته‌های سوم، چهارم و پنجم، تکواندومنطقه دو خردسالان دختر، تیم هیات تکواندو محمدیه صدر جدول را به خود اختصاص داد، آکادمی تکواندو ابزار و یراق توسن و هیات تکواندو شهرستان کرج به ترتیب در رده دوم و سوم قرار گرفتند.

نماینده استان در این بازی‌ها و با نتایج مشابه ۸ بر ۲ برابر تیم‌های هیات تکواندو رباط کریم، هیات تکواندو سرخه و تیم بلوک سبک راعی به برتری رسید.

 لیگ منطقه دو خردسالان پسر در محمدیه پیگیری شد

 در پایان هفته پنجم لیگ منطقه دو خردسالان پسر تیم فرمانیه همچنان صدرنشین باقی ماند، تیم‌های یاری و هیات تکواندو  محمدیه هم در رده سوم جای گرفتند.

در این رقابت‌های نماینده استان برابر تیم‌های شهرستان بهارستان تهران، هیات مازندران و تیم جوانه البرز به برتری رسید.

رقابت‌های هفته سوم تا پنجم لیگ منطقه دو خردسالان پسر روز گذشته با حضور ۱۳۶ تکواندوکار از استان‌های تهران، البرز، قزوین، قم، مازندران و سمنان و در قالب ۸ تیم به میزبانی هیات تکواندو استان قزوین و در مجتمع ورزشی شهرداری برگزار شد.

مسابقات والیبال ساحلی جوانان استان برگزار شد

رقابت‌های والیبال ساحلی با شرکت ۸ تیم در زمین ساحلی شهرداری محمدیه برگزار شد و تیم‌های احسان و سپهر الکتریک با صعود به مرحله فینال جواز حضور در مسابقات کشوری را کسب کردند.

همچنین تیم‌های مجیدی و سایبری دیدار رده بندی مسابقات والیبال ساحلی جوانان را برگزار می‌کنند، ‏فینال این مسابقات هفته آینده برگزار خواهد شد.

تیم کاراته نیرومحرکه قزوین مسابقات کارگری استان شد

در پایان این رقابت‌ها  تیم کاراته نیرومحرکه قزوین برای سومین سال قهرمان استان شد، بازیکن اخلاق هم به علیرضاحیدری از بیمارستان پاستور رسید.

این رقابت‌ها در سالن خانه کاراته شهید حمید سیاهکالی مرادی و با شرکت  کاراته کا‌هایی از شرکت‌ها؛ موسسات و مراکزمختلف برگزار شد.

مسابقات چوب کشی قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی بانوان در قزوین برگزار شد

در این رقابت‌ها که طی دو روز در قزوین پیگیری شد،   تیم‌های آذربایجان غربی، اصفهان، همدان و قزوین عناوین اول تا چهارم را کسب کردند.

مریم طالبی هم از قزوین در وزن منهای ۷۵ کیلوگرم عنوان قهرمانی را کسب کرد و احسان رجبی هم موفق به کسب نشان نقره شد.

در بخش مردان هم که در همدان تیم استان با ترکیب محمد بیگلری، رحمان معروف و یوسف بیگلری عنوان چهارم را کسب کردند.

 سومین دوره مسابقات جهانی به میزبانی قرقیزستان برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.