ابراهیم الدیلمی عضو شورای سیاست گذاری انصارالله یمن، در برنامه «بدون مرز» از اوضاع سخت معیشتی مردم در روز‌های جنگ می‌گوید.

عضو شورای سیاست‌گذاری انصارالله یمن مهمان برنامه «بدون مرز» /نقشه راه یمن علیه عربستان در برنامه «بدون مرز»به گزارش خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ جدیدترین برنامه تلویزیونی «بدون مرز» امشب ساعت 20 با اجرای مرتضی غرقی از شبکه دو سیما پخش می‌شود.

ابراهیم الدیلمی، عضو شورای سیاست‌گذاری انصار‌الله یمن مهمان این قسمت از برنامه است. او به سوالات مختلفی پیرامون جنگ در یمن، اوضاع سخت معیشتی مردم، اقدامات سازمان‌های بین‌المللی حقوق بشر و تصمیم مهم دولت مردان یمنی پاسخ داده است.

عضو انصارالله یمن در گفت‌وگو با «بدون مرز» اوضاع انسانی در يمن را بسيار اسف‌بار خواند و گفت: یک فاجعه انسانی در يمن در جريان است و سازمان ملل به‌جای حمايت از مردم يمن، با متجاوزان همراهی می‌كند و تلاش می‌کند تا بر جنایت‌های آن‌ها سرپوش بگذارد.

گفتنی است؛ «بدون مرز» یک برنامه گفت‌وگو محور است که هر هفته با اجرای مرتضی غرقی میزبان سیاست‌مداران شناخته شده دنیا می‌شود. این برنامه آیینه‌ای برای انعکاس دیدگاه‌ شخصیت‌های مهم و تاثیرگذار بر ایران، منطقه و جهان است.

«بدون مرز» شنبه‌ها ساعت 20:00 از شبکه دو سیما پخش می‌شود. این برنامه همچنین شنبه‌ها ساعت 23:35 و سه‌شنبه‌ها ساعت 14:05 از شبکه خبر بازپخش می‌شود.

انتهای پیام/

مهمان بدون مرز امشب از یمن می آید

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار