
به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛ فیضی مدیر عامل این سازمان با اشاره به رسالت سازمان در ارایه خدمات به مجموعه شهرداری تبریز و عموم شهروندان، گفت: به منظور ایجاد سامانه یکپارچه خدمات کارکنان شهرداری تبریز جهت سهولت دسترسی همکاران به تمامی سیستمهایی که در راستای ارایه خدمات به همکاران شهرداری تبریز فعالیت میکنند و همچنین ایجاد سامانه برای خدماتی که فعلا دارای سیستم نیستند، مقرر گردید تا با ایجاد سامانه یکپارچه خدمات کارکنان شهرداری تبریز گامی در راستای بهبود این خدمات برداریم.
وی تصریح کرد: این سامانه که فاز اول آن دارای سرویسهای فیش حقوقی و ثبت نام عتبات میباشد، توسط کارشناسان تیم تولید سازمان فناوی اطلاعات و ارتباطات شهرداری تبریز تولید و پیاده سازی شده و از طریق آدرس ps.tabriz.ir قابل دسترسی میباشد.
فیضی خاطر نشان کرد: این سامانه دارای اپلیکیشن موبایل تحت اندروید است و میتواند یاری رسان همکاران در دسترسی سریع به خدمات سامانه مذکور باشد.
وی گفت: در فازهای بعدی تمامی نیازهای کارکنان به صورت الکترونیکی فعال و راه اندازی میشود و همچنین در این سامانه محدودیتی برای همکاران وجود نداشته و کلیه همکاران امکان دسترسی و دریافت خدمات را خواهند داشت.
انتهای پیام/ش